Hjälp! Kan inte logga in på hotmail+facebook

*star

Trådstartare
Hoppas att någon här kanske kan hjälpa mej, känner mej helt vilse ang datorer och vet ej hur jag ska göra.
Dessa ändringar/problem uppstod efter att windows update automatiskt installerade massor med uppdateringar tror jag. Igår fungerade det.
Kommer in på alla sidor, förutom de med https i början.
Vad ska man göra? Har försökt med systemåterställning som jag många gånger innan gjort, och lyckats, men denna gången fanns det inga tidigare "återställningspunkter" som det brukar:cry:.
Mycket tacksam om någon kanske vet vad man ska göra då jag verkligen behöver kolla min mail.:crazy: Har både testat på firefox och explorer, går inte. Har även testat att stänga av både brandvägg samt antivirus.

Sv: Hjälp! Kan inte logga in på hotmail+facebook

Fick också anslutningsproblem efter sista SP-installationen, löste det genom att reseta routern, sen hoppade allt igång. Kan ju funka för dig också.

Kan räcka med att ta ur elsladden och stoppa i den direkt igen.

ok, gjorde så men det funkar fortfarande inte:(

Ibland kan det krångla om datumet på klockan i Windows står fel. Kolla det.

det brukar finnas en liten liten reset knapp på routern behövs en potatis sticka eller penna

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 754
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag har efter datorbyte problem med att se filmer,tex på youtube. Rättare sagt, det är omöjligt. Jag har försökt installera Adobe...
Svar
7
· Visningar
9 141
Senast: BlackMoon
·
E
IT & mobiler Okej, nu ska jag försöka förklara så att ni förstår, jag är inte så bra på datorer men jag ska försöka! Något är väldigt fel i alla...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har nu efter sommaren fått ett nytt bekymmer med min dator som inte ens pappa vet vad som är felet. Problemet är att inte på...
Svar
2
· Visningar
1 416
Senast: Na_Polnoc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka