Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såhär är det. Min föreläsare har lagt ut sitt powerpointmaterial till vårt förfogande, vilket är superbra eftersom man då kan skriva ut materialet och endast anteckna det hon säger utöver det som står i papprerna.
Men, det blir så himla många sidor!
Jag har någonstans sett någon som har komprimerat allt, så det får plats fler powerpointrutor på varje papperssida, så vill jag ha det! Men hur gör jag så det blir så??
nu har jag ju lyckats med att få ner så det blir små rutor på varje A4. Med 4 st på varje blad blir det perfekt strl att läsa, MEN det blir så himla mycket tomt utrymme på pappret. Rutorna tar upp ca 1/3 av all plats som finns, och resten blir ju bara blankt papper.
Om jag väljer 6 st rutor så blir rutorna bara mindre, men det blir fortfarande mkt blankt papper -för mkt för min smak.
Hur får jag rutorna större?? Det skulle vara perfekt med 6 st rutor med samma strl som de man får när man använder 4 st rutor!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...