hjälp *piper*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 883
Sv: hjälp *piper*

svårt att förklara, men sånna vanliga plastspännen som man trycker in i en hylsa så säger det "klick" och när man ska öppna så trycker man med tummen och pekfingret på varsin sida och klämmer och trycker ut den ur hylsan. Förstår du?

Ett vanligt plastspänne! Men det är ingen hållbar plast, min gick sönder första gångerna jag använde det. Sedan kan man ju spänna hur hårt man vill ha i fram. Spänner man till innersta så åker det upp ändå när hästen tar ner huvudet och äter tex.

Inget bra alls!
Men tyget är det inget fel på alls, bara bogspännet!

ja då förstår jag, tittade i katalogen och där såg man spännena. det var ju itne bra. men då får jag väl byta spännen på det då. för täcket bara MÅSTE jag ha :D

begagndade men ja är 99% säker på att det är börjes märke kingstone

Jo den var helt okej, men nu har jag en Prestige Sidney istället, den är Mkt bättre!! Såhär ser den ut, bild tagen med mobil men färgen syns. ;)

Image013.jpg

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..

Hästrelaterat

Tillbaka