LillaMy84

Trådstartare
Vad har 1ag lyckats med? sitter med en laptop och har nummer på tangentbordet vid sidan av dom vanliga bokstäverna och nu väljs dom i första hand:confused::confused: så nu måste jag sitta och trycka in "fn"+knappen för att komma åt bokstäverna:cry: h1ä3*/ eller på svenska...HJÄLP:bow:

Sv: Hjälp

Ser du någon tangent (eller snarare del av en tangent) som heter Num Lock eller Num Lk? Testa att fibbla lite med den, kan behöva kombineras med Shift eller Fn :)

nu har kommit åt numlock, stäng av det så löser det sig..

Ser du någon tangent (eller snarare del av en tangent) som heter Num Lock eller Num Lk? Testa att fibbla lite med den, kan behöva kombineras med Shift eller Fn :)

Precis som jag misstänkte också:D men jag lyckades inte hitta NumLock först:o
Är tryckt med brun färg nedanför det vanliga vita, så det är vad jag skyller på:angel: Slog mig inte innan tipset om Fn att den kanske kunde vara gömd sådär lurigt i samma färg som Fn har
1000-tack för hjälpen:bow:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 646
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 837
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester... 11 12 13
Svar
258
· Visningar
13 419
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka