Humelibumlan

Trådstartare
h
jjälp
vad
har
jag
tryckt å *
s60
g-r
at d
dat6rn
eg-rtexten
såhär
4tan

att
jag
gör
mer
än
skriver
rakt
av

??
1
ä
3
*

Sv: hjälp

Skriver på mobilen nu.

Jag har alltså råkat trycka på något, för helt plötsligt har datorn blivit galen, radbryter, kopierar, klistrar in och ändrar.

Hur gör jag för att kunna skriva normalt?

Prova en systemåterställning. Det hjälpte mig när min dator krånglade och bara skrev plus-tecken. Men vill du veta var man gör hur man gör det så ska du inte fråga mig, jag kommer inte ihåg... :o

systemåterställn
in
g
hjälpte
in
te,
jag
tryckte
lite
allmän
t
och
det
hjälpte
lite

space
radb
ryter
tillsamman
s
med
n
ågra
an
dra
tan
gen
ter
som
kan
ses
här
i
texten
.....

hjälp
!!!!!!!!!

Nu är det ju lättare att förstå dig iaf, om man ska se det positiva :)

Prova systemåterställningen igen. Med ett datum längre tillbaka, ifall du tog ett som var nära gårdagens datum. Annars hoppas jag att du får hjälp av någon som kan något om datorer.

Gå in på google, skriv "hjälp mitt tangentbord funkar inte". Förmodligen blir då första träff samma tråd på buke som hjälpte mig när jag hade ett liknande problem efter att valpen promenerat över tangentbordet. :D

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 554
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
24 867
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 086
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 066
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka