Gnist Trådstartare 20 Feb 2007 #1 Det är rätt kul att leka med hundbilder Visa upp era omgjorda hundbilder
Gnist Trådstartare 20 Feb 2007 #3 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Tydligen bara vi som leker med hundbilder Nåväl..Kul är det i alla fall
Kilauea 20 Feb 2007 #4 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Vill också bidra . Har inget photoshop eller så dock....
Gnist Trådstartare 20 Feb 2007 #5 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Kul att se fler som leker med bilder.. *viskar* jag har heller inget photoshop...
Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Kul att se fler som leker med bilder.. *viskar* jag har heller inget photoshop...
Hyacinth 20 Feb 2007 #6 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* bara för din skull sitter jag och leker i adobe ill. just nu, istället för att gå hem... Vi får väl se om jag blir klar idag eller inte
Sv: Hmmmm *rätt stor bild* bara för din skull sitter jag och leker i adobe ill. just nu, istället för att gå hem... Vi får väl se om jag blir klar idag eller inte
H heylan 20 Feb 2007 #7 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Zelda Hannibal Felix Zelda igen ...o lite annorlunda färg bara...
Kilauea 20 Feb 2007 #8 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* heylan skrev: Hannibal Felix Klicka för att se mer... Underbara bilder när de är omgjorda till vattenfärg (gissar jag på), ser verkligen ut att passa på väggen!
Sv: Hmmmm *rätt stor bild* heylan skrev: Hannibal Felix Klicka för att se mer... Underbara bilder när de är omgjorda till vattenfärg (gissar jag på), ser verkligen ut att passa på väggen!
killikill 20 Feb 2007 #9 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Har ingen egen hund så tog bara en bild från vovve.net och lekte med. Använder GIMP Orginal Omgjord vad använder du för program?
Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Har ingen egen hund så tog bara en bild från vovve.net och lekte med. Använder GIMP Orginal Omgjord vad använder du för program?
Gnist Trådstartare 20 Feb 2007 #11 Sv: Hmmmm *rätt stor bild* Adobe = Tycker ju jag då Har inte det tålamodet vet du