Jag plockade en nytvättad stickad tröja från torkstället och gick glad i hågen till jobbet. När jag kom hem igen tog jag av tröjan och slängde den på en stol. Av en slump hamnade den med ryggsidan uppåt… och vad ser jag där om inte ett par ganska stora höstrån intrasslade i tyget!

Det är inte ens en stalltröja? Möjligtvis har jag haft den på mig vid en snabb kvällsfodring eller liknande, men vad fan… jag har alltså sprungit runt på KONTORET med (i och för sig nytvättade) höstrån på ryggen.
 
Titthålet i dörren O_o
image.jpg
 
Min son kommenterade att "man kan ju nästan tro att vi har djur på gården, när man hittar hö i diskmaskinen"...
(och ja, vi har både hästar och får)
 
Vi har ingen toalett i anslutning till stallet så ibland sätter jag mig helt sonika och kissar i hästens box. Jag har dock lärt mig att det säkraste är att krafsa ett litet hål i halmen så att halmen inte kommer för nära skinkorna när man hukar sig ner. Detta lärde jag mig efter CHOCKEN när jag en kväll skulle duscha och jag hade halm där man INTE vill ha halm :bag: också att jag inte känt någonting alls? :confused:

nej det var inte i fiffi men en rejäl tuss halm mellan skinkorna hittade jag :grin:
 
Vi har ingen toalett i anslutning till stallet så ibland sätter jag mig helt sonika och kissar i hästens box. Jag har dock lärt mig att det säkraste är att krafsa ett litet hål i halmen så att halmen inte kommer för nära skinkorna när man hukar sig ner. Detta lärde jag mig efter CHOCKEN när jag en kväll skulle duscha och jag hade halm där man INTE vill ha halm :bag: också att jag inte känt någonting alls? :confused:

nej det var inte i fiffi men en rejäl tuss halm mellan skinkorna hittade jag :grin:
Äsch, vi strör oftast inte med halm och jag kissar inte i stallet men jag har lik förbannat hittat hö i trosorna! Hepp!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 626
Senast: Lhas
·
Kläder & Bli fin Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Svar
17
· Visningar
934
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 928
Senast: Cambrie
·
Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp