Höjd på b-ponnyeliten?

B

benjamin

Vilken höjd har "höjdarponnyerna" i kat b? Är alla maxade? Någon som känner till några höjder på någon av elit b-ponnyerna?
 
Jag red i eliten bland Bponnysarna till några år sedan (de flesta ponnyerna finns kvar där än, fast med andra ryttare).
och ja de flesta ponnyerna är maxade med inte alla, min egna var 130,0 på riktigt, men det fanns många som var större än min tyvärr.
det finns dock flera "små"(typ 125-127) vrålduktiga ponnyer som hävdar sig minst lika bra om inte bättre!
varför undrar du ?
 
dom flesta är maxade.
min b-ponny som jag red sm på osv. va 129,8 men rätt mkt större om jag säger så. han va inte den ända! men kolla på maxi power som har tagit flera sm medaljer hon är inte så stor. :) tycker de e härligt med sånna där små duktiga ponnisar som visar att man inte alltid behöver vara jättestor!
 
Vi har precis fått hem ett nytillskott bland våra hopeponnyer. Gått SM hoppning och allt möjligt. Massor av vinster i MSV. Hon är 123 cm. :smirk:
 
KingCo har ju hoppat högre klasser och han är bara 125 eller så :bow: Han kan verkligen hoppa!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
529
Hoppning Tänker att det är väl rätt ovanligt? Känner ni till några? Är väl bara D-ponnyer som ”kan” göra det, med tanke på mankhöjd/hinderhöjd...
Svar
15
· Visningar
2 122
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag letar nu Tinker, men jag känner mig osäker angående vilken mankhöjd som kan matcha min egen längd på 1.65, många tinkrar är ju i...
2
Svar
29
· Visningar
2 355
Senast: Fibusen
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp