E

ETGT

Min mormor skaffade höns i sommras :) och dom var jätte söta små små kyklingar :love: och sen när jag åkte dit nu på höstlovet hade dom blivit mördarhöns men jag brydde mig inte tog uppoch kela med dom åndå :angel: . Så häftigt att klappa höner tycker jag!! harni höns?
 
Sv: Höns

Japp. Har 9 st drygt ettåriga värphöns och 15 st ca 5 mån gamla värphöns, fyra knasiga Blommehönor (en med hätta!) och en gammal Blommetupp.
 
Sv: Höns

ja vi har hedemora höns =) jättetrevliga :love:

förra veckan fick vi några korsningshöns okså - skygga och nästan elaka! Dem gillar jag inte :mad:
 
Sv: Höns

ÅÅh mormor har skånsk blomme höns (det är väl såna med fjädrar på fötterna?) och Holländska vithättor, gillar vithättorna speciellt, med deras grejjor på huvudet som nästan guppar fram!! Men vad är Hedmora höns? Har aldrig hört om dom förr. Mormors vithättor är jätte mysiga, älskar dom!!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 357
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
2 955
Senast: Fibusen
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 199
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 778
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp