Bukefalos 28 år!

Hööks höst/vinter 2012

Sv: Hööks höst/vinter 2012

Rappe har x-full (men på vissa grimmor/träns så är han på gränsen till "full" på nackstycket).
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*kl*
Någon som har koll på hur storleken är på Expert X-country Equi-Guard Bootsen? Skulle vilja ha ett par sådana till russen men funderar på om s är för stora? Någon som har ett par och kan mäta?
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Stella behöver verkligen Aurora tränset! Det kanske kan motivera henne till att bli frisk. :p Annars får väl hingsten ta det.
Fleece täcket från JH var också fint!

Jag behöver lite nya ridgrejer själv, så det blir nog helt klart en tripp till hööks! Jag gillade tröjan med quiltad framsida,
tröjan som hette Ardis, JH västen, Harlow och dom nya v-ringade tröjorna!
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Hingsten? Har du skaffat en till:)?

Jag ska förbi Hööks om en liten stund jag:p.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Har inte fått nån katalog idag, nån som fått den i brevlådan? Fast ska åka och bada strax och Hööks ligger faktiskt på vägen dit så jag stannar nog till och snappar åt mig lite strandläsning ;)
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Kunde inte hålla mig från att gå in på hemsidan och tjuvkika lite, det röda Punk Pony-täcket alltså!!! Det är ju en förjäkla synd att min häst står i lösdrift, otäckad (och redan har alldeles för många täcken ändå)! För han hade varit assnygg i det där :D
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

*kl*
Jag blev väldigt besviken på att inget utav deras ponny saker fanns i stl mini-shettis :mad:
Tycker deras blå termotäcke och det röda vintertäcket var snyggt men tyvärr e de för stora för mina.
Har jag tur kanske nya hingsten kan ha de om något år :p
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Han har inte kommit än, men vi ska väl åka och hämta honom nån gång i slutet på sommaren. Det är min stallägares,
men hon har inte tid att rida, så jag får äran att både rida och tävla. Den är inte riden på ett par år, men den ska vara fin.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Fick också katalogen idag! Blir ett besök i Norrköping imorgon.
Tyckte det var mycket fina kläder och något fint täcke annars var det en besvikelse för mig då jag rider western och det var samma tråkiga grejor som i förra katalogen.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Var inne i Boråsbutiken och kikade idag. Kan säga att punk pony utetäcket var en besvikelse. Visningsexet som hängde i butiken var lite matt i färgen tyckte jag, inte alls så klarrött som det ser ut att vara i katalogen och trycket var jättekonstigt i färgerna, själva ponnyn såg ut att vara skäck med färgerna mjältbrandsgrön och ljusbrun (i katalogen är ju ponnyn grå) .... inte särskilt snyggt... Dessutom så hade trycket redan släppt lite i kanterna så jag räknade ut ganska fort hur länge det skulle överleva på min häst som älskar att rulla sig och gnida täcken i grus..... Får vänta till de får in fleecetäcket i samma kollektion och se om det ser bättre ut.

Positiva överraskningen var schabraken Challenger som var mycket snyggare i verkligheten än vad de är i katalogen. Riktigt riktigt snygga och ett kul avbrott i den annars ganska tråkiga höstkollektionen av schabrak.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Jag fick min i lådan idag och mumma såå mycket fint. denna gång har de verkligen lyckats! Blir dyrt, men vi kommer bli så finna.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

kl
Någon som har Magic Brush borstarna? Bra?
Jag kollar ev. vinter täcke åt shettisen, någon som har Täcke Pony Outdoor Thermo Master med Furberg motiven, sk övergångstäcke? Vad tycks om detta i så fall?
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Var inne i kalmarbutiken och snodde med mig en katalog hem idag. Älskar Gold medal kandartränset hector! Använder ju inte kandar, men det går ju plocka bort den remmen :) och då får man ju ett par extra rundsydda tyglar och kan köpa det ursnygga aurora-tränset att matcha med, hehe! Annars var det ju mycket "gamla" träns tyvärr :(
Tycker om de olivgröna täckena och schabraken! Jh collectionen är också grymt fin!
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Magic Brush tycker jag är jätte bra jag som har mest vitt på min häst får bort de flesta pisse fläckar. och lera bara ramlar av. dessutom tycker min märr om dem som kliborstar under buken och juvret.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

De är bra om man har en häst med lite päls, (halvblod) funkar nu på sommaren på min fjording, men inte på vintern. Blir för mycket päls.
 
Sv: Hööks höst/vinter 2012

Tror tom de har en egen tråd :D
Jag har två uppsättnmingar, tycker de är jättebra!

kl
Spanat in lite schabrak o hundprylar som jag ska titta på imorgon :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 151
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 710
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp