Hööks Höst/Vinter 2016

Stilla fundering; Är Claridge House och Showmaster verkligen Hööks helt egna märken? Hittade nämligen massa grejer från dito märken på en tysk hemsida - som definitivt inte var Hööks.de......
 
Stilla fundering; Är Claridge House och Showmaster verkligen Hööks helt egna märken? Hittade nämligen massa grejer från dito märken på en tysk hemsida - som definitivt inte var Hööks.de......


Alla märkena dom påstår är deras egna fanns på många olika länders internetsidor långt innan det var vanligt att vi svenskar handlade som vi gör nu...

Och även utanför EU.......
 
Jag visste att Hööks HR var i samtal med Pikeur redan under förra hösten om att ta in märket i sitt sortiment men när kom Pikeur kläderna till butik? Jag vart väldigt positivt överraskad.
 
Nån som vet om och när Hööks ha nån rea nu efter jul? :):)

Fick nått mail om att de kommer ha extra bra erbjudande på olika saker på vissa datum.
25-27 december: erbjudande ryttare.
28-30 december: erbjudande ryttare
31/12-2/1 erbjudande hund & katt
3-5 erbjudande häst
6-8 erbjudande ryttare
 
Frågan var när de kom ut i butik (t.ex. x-antal veckor sedan). Var nyfiken då det var ett tag sedan jag besökte Hööks.
 
Åh vad kul att Hööks börjar med Pikeur! Får hoppas att de utökar det sortimentet till Sundsvall :)!
Som det ser ut på deras hemsida, samt vad jag gissar på så tar de bara in bassortiment så som Pikeurs bestseller ridbyxor (Candela, Lugana och Lucinda) + några par strumpor.
 
Någon som vet om det blir någon "klassisk mellandagsrea" på Hööks i år?
Vet att de har haft specialerbjudande på vissa produkter, men tänkte om det blir någon mer klassisk rea med nedsatt pris på olika produkter?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 341
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp