Hööks täcke...

P

Pellis

Har någon kvar Hööks katalogen från ofjol eller kanske har det täcke jag tänker på...? :confused:
Ett vinrött och svart vintertäcke i prisklassen 1200:-
Har fått ett sådant täcke helt oanvänt och vill veta vad det stod om det samt om någon har åsikter/erfarenhetr av just det täcket.

T

Tigerlilja

Jag har katalogen kvar, kan kolla när ja kommer hem om du inte fått svar innan dess :)

R

rohna

Er det et ThermoMaster SuperFit täcke? Mener å huske at de var vinrøde og svarte for litt siden.

Är det TM SuperFit Winter för 1249 .- ?!?!
Såhär står det:
Varmfodrat i tjock poyester som andas. Vattentätt, men låter svett och kondens passera ut. Med hög hals är det perfekt för kalla nordiska förhållanden. Hööks patenterade elasiska bogveck för bästa rörelsefrihet. Bensnören. 100% polyseter. Tvätt 30 grader. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag råkade dränka min Macbook i dricka när den låg i väskan. Så nu håller jag på och kikar på vad dom behöver för uppgifter för...
Svar
3
· Visningar
448
Senast: Bison
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 429
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej. Är det någon här som testat Catago Fir-Tech Pro ryggvärmare? Är ni nöjda eller kan man lika gärna slänga på ett ylletäcke och få...
Svar
9
· Visningar
1 109
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Hej! Jag har haft en hästpaus nu i 2 år då jag studerat och min häst blev till åren och fick tas bort i samband med att jag började...
Svar
17
· Visningar
1 720

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #9
  • Valp2023
  • Akvarietråden lll

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3