Bukefalos 28 år!

Hööks täcke...

P

Pellis

Har någon kvar Hööks katalogen från ofjol eller kanske har det täcke jag tänker på...? :confused:
Ett vinrött och svart vintertäcke i prisklassen 1200:-
Har fått ett sådant täcke helt oanvänt och vill veta vad det stod om det samt om någon har åsikter/erfarenhetr av just det täcket.
 
Jag har katalogen kvar, kan kolla när ja kommer hem om du inte fått svar innan dess :)
 
Er det et ThermoMaster SuperFit täcke? Mener å huske at de var vinrøde og svarte for litt siden.
 
Är det TM SuperFit Winter för 1249 .- ?!?!
Såhär står det:
Varmfodrat i tjock poyester som andas. Vattentätt, men låter svett och kondens passera ut. Med hög hals är det perfekt för kalla nordiska förhållanden. Hööks patenterade elasiska bogveck för bästa rörelsefrihet. Bensnören. 100% polyseter. Tvätt 30 grader. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 760
Senast: Bee
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 950
Senast: Mabuse
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 599
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 406
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp