Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

Åhh för en gångs skull fanns det massor jag ska köpa.Ridbrallorna i militärfärgat var ju vara SÅÅÅÅ snyggt. Synd att de missat med att ha samma i ett innertäcke!

Massa färg på täckena för ponnys=)
och rooosa jacka till miiig:D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Fått katalogen idag och jag hittade bara några grejer som jag vill ha. Håller med flesta att det har blivit tråkigare nu...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Är det någon som fått katalogen på posten idag?
Jag hade ingen i min låda

Fick inte heller någon katalog med posten, så jag "tvingade" maken att åka förbi Hööks här i stan och hämta en katalog när han ändå skulle åka iväg och handla lite annat.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*KL

På mitt postkontor har katalogerna sorterats upp på eftermiddagen och kommer imorgon. Jag tog givetvis min idag :D Dock var det inte så mycket jag ville ha, men å andra sidan är det inte så mycket jag behöver heller.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Jag tycker inte om att allt ska antingen vara väldigt skrikiga färger eller marinblått..
Jag har så extremt mycket marinblått redan, kom med lite nya färger tycker jag! (Tänker i tröj väg)

Annars så gillar jag schabraken. Blir att inhandla några bl.a. Det klarblåa och det lila med matchande lindor!
Är dock inget fan av dessa kombinations lindorna..
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Hittade lite jag ska kika på i butiken när jag kommer hem:

Triumph schabraket
Orvieto schabraket
Aurora pikén
Napoli tröjan
Grooming lädergrimman
Tömkörningstömmarna
Longeringshjälpen
och de rosa borstarna

Behöver dock ingenting så får se hur mkt som får följa med hem. :p

Lillplutten får nog nån grimma, preppy täcket och applejack täcket av husse. ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl*

Tycker att tränset som min fina häst har på framsidan är riktigt snyggt! ;) :D



Annars fanns det mycket som jag skulle vilja ha. De färgglada schabraken blev jag väldigt förtjust i, både det ljusblå och oranga.
 
Senast ändrad:
Sv: Hööks vår/sommar 2014

kl

Nej men usch så gräsligt. Fanns några få snygga saker men rent allmänt så säger jag urk till både färger och design, skrikigt och barnsligt och plottrigt och fult.

Hälsningar negativ.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl*

Tycker att tränset som min fina häst har på framsidan är riktigt snyggt! ;) :D



Annars fanns det mycket som jag skulle vilja ha. De färgglada schabraken blev jag väldigt förtjust i, både det ljusblå och oranga.

Ingår hästen i tränsköpet?:love:
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Han är väldigt lyckad som modell, jag vill ju köpa alla de mörkbruna tränsen till min mörkfuxa :love:

Men speciellt det på framsidan ja, smart att man ta av öglan till aachenremmen, det vill hon ha på sitt treårstest :D. Men med tanke på att hon bara är 7 månader såå får jag nog hålla mig lite till :p. För att inte tala om Hector-kandaret :angel:.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Fått katalogen idag och jag hittade bara några grejer som jag vill ha. Håller med flesta att det har blivit tråkigare nu...

Å jag tycker precis tvärt om!

Äntligen lite stilrent och klassiskt så det finns något att köpa!
Jag är sååå less på alla konstiga färger som varit.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl*

Det var ju inte mycket nytt eller intressant.. Mest smågrejer att köpa. Nån grimma och sånt. Iofs kanske bra för min del som borde shoppa lite mindre :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl*

Jag blev glad att se att de tagit fram barnkläder i andra färger än lila och rosa, och även har killmodeller :) det har saknats innan. Härligt för hästälskande killar att få något att relatera till!

Även ett helt uppslag med ridkläder för män, bravo!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Kl
Hittar inte de rosa bootsen på hemsidan. Är det bara jag som är blind eller finns de inte?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

knapplån

Köpte det rosa schabraket idag! Det som var mer ljusrosa alltså.

Jag kikade på tröjorna i den rosa nyansen men jag gillar inte riktigt den nyansen.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

kl
Hittade nu ett brunt schabrak med beige kant, 199kr, som ser lockande ut :). Gobitarna i den här katalogen är lite doldisar, men skönt att det finns mer "hållbara" färger nu :).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

kl

AW: Luxus var jättefin som omslagspojke och modell!

Jag hittade inte heller så mycket som var måste-köpa i denna katalog bland nyheterna, går däremot fortfarande och suktar efter Ariat-dojjorna…

Är det någon som vet om HV Polo nu är utbytt mot Spooks i sortimentet? Tänkte eftersom det var/är så mkt HV Polo på rean.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

KL Nej i år var det verkligen rekord, jag bläddrade igenom katalogen från pärm till pärm utan att hitta en enda sak jag ville köpa. Har aldrig varit med om allt varit så fult och trist som i år. Var någon del av ett träns tex snyggt så var det något annat på samma som verkligen inte var det. Billigt och bra dock när det är på det hållet ;)
 

Liknande trådar

INK
Hästvård Har en häst med inkar, som behandlats 4 gånger med cellgifter och elektroterapi på Strömsholm, varje gång har en del av inken trillat...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Valle
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: Capybara
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
38
· Visningar
4 896
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
31
· Visningar
2 943
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp