Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

Var visst inte ensam -

Läste i en annan tråd här - vad gör jag med min superfeta hund, och tänkte att den borde väl ligga under hundforumet 🤔 HUD stod det visst…
 
"Akvarell i och med stigande kostnader överlag" läste jag och tyckte att det var en anmärkningsvärt specifik tråd, men visst, det är ju inte en nödvändig utgift. Hann läsa det flera gånger trots att jag sett tråden innan och läst rätt.
Vad heter tråden då?
 
@Enya i vgv-tråden:

”Jag har inget emot regn och åska alls men hoppas på att strömmen inte går eftersom jag ska jobba hemma, går strömmen får jag åka in på plats och det är jag lika motiverad att göra som att börja älska i värmen”

Ehm … ok, Enya är inte motiverad att älska i värmen.

*älska värmen

Min hjärna la till ett ”i”. :o
 
@Enya i vgv-tråden:

”Jag har inget emot regn och åska alls men hoppas på att strömmen inte går eftersom jag ska jobba hemma, går strömmen får jag åka in på plats och det är jag lika motiverad att göra som att börja älska i värmen”

Ehm … ok, Enya är inte motiverad att älska i värmen.

*älska värmen

Min hjärna la till ett ”i”. :o
Du, det kan i och för sig också vara rätt korrekt! Bara tanken på kroppskontakt i denna värmen är motbjudande, svettigt, varmt, klibbigt, bastulikt osv så att älska i värmen skulle gå bort! :D

Om det inte vore i ett kylrum kanske! :D
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 434
Senast: LiviaFilippa
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: niardasp
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 340
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp