Höst på Hööks!

T

Tican

jag tycker dom har fått in himla fina grejer, iaf de mesta!! :) båda sorters schabraken tycker jag verkade fina å bra, likaså fleecetäcket och reflexgrimman! :love: Regnchapsen ska jag nog också köpa... Men tränset.. Första tanken: Guuu va fint! Köööpa! :love: Andra tanken: Hmm, varför så billigt? SÄkert bara skit. :(

Men ÄNDÅ! funderade ändå på å köpa ett nytt "hemma-träns" istället för mitt dyyyra, blodröda Red Line,(som matchar min blodröda Zaldi Star! *bortskämd är jag* :love:) :love: och ha ett svart som passar till dressyrsadeln! :cool: Några tankar om detta? Ska du köpa nåt?? Aerborn-lindorna tycker jag fortfarande e dyra. Odal e billigare... :)
 
sånt där träns med guld och silverdetaljer på nosgrimma och pannband har jag. i silver. men det är inte köpt från hööks, utan va dyrare,, fast jag har iaf haft mitt i 1 år :)
 
Jag tycker de har jättetråkiga grejer på hööks denna höst/vinter. :(
Dessutom drar jag mig för att handla där, vill inte ha samma grejer som alla andra! :D
Men det är kul att kolla i affären och plocka med ALLA varorna! :devil:
 
Jag tycker att det svarta thermo/stalltäcket är riktigt snyggt! Det grå/svarta fleecetäcket är också riktigt snyggt men nåt fleecetäcke behöver jag inte!
 
Jag tycker att det svarta thermo/stalltäcket är riktigt snyggt! Det grå/svarta fleecetäcket är också riktigt snyggt men nåt fleecetäcke behöver jag inte!

Tyckte oxå att de säg rätt snygga ut i katalogen men "live" såg de inte så speciella ut tyckte jag!
 
Jag har köpt det svarta thermotäcket till min pålle och det är jättebra. Aningens stor i storleken kanske, men jag tycker inte det gör så mycket när det är ett innetäcke. Så nu har han det varmt o mysigt på natten! :)
 
jag har båda dom... min d-ponny är ett litet fbl, så fleecetäcket var alldeles för "brett".. det fick vår isis istället! :smirk: men stalltäcket är JÄTTEBRA å sitter som de ska... :) :love:
 
KÖP INTE REGNCHAPSEN!!!
ett tips bara...
provade dom igår...dom har bara kardborreknäppning längshela benet...svårt att knäppa rätt och går gärna upp, speciellt om d blir blött eller smutsigt...

KÖP ISTÄLLET regnchapsen på odal som dessutom är fleecefodrade och underbart sköna.....lite värmande och sitter som ett smäck...
lite dyrare men d e dom värda...

:banana:Charlie :banana:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 204
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 294
Senast: Lena_B
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt...
2
Svar
32
· Visningar
2 307
Senast: Nikkis
·
J
Utrustning suck.......så här är fallet. Jag har min travhäst ( aktiv sådan, som startar, körs oftast, men som jag dressyrrider och går en sväng...
Svar
19
· Visningar
1 723
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp