Bukefalos 28 år!

Höstföräldrar 2020 - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
 
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp

Oj, det låter jobbigt! Hoppas det kommer igång snart, lycka till!
 
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp

Spännande, lycka till!
 
Känns som att min kropp krackelerat helt på bara ett dygn, har haft rätt oförskämt lätt för att gå hittills men idag vaknade jag med ont i ryggen och ljumskarna och det blir bara värre ju längre dagen går. Känner mig som 80 år helt plötsligt? Kan det vara foglossning, eller var sitter den smärtan nånstans? Har haft lite ont i benen till och från tidigare men då har det hjälpt att gå lite, nu känns det som att smärtan blir värre när jag rör mig.
 
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
Lycka till!!
 
Känns som att min kropp krackelerat helt på bara ett dygn, har haft rätt oförskämt lätt för att gå hittills men idag vaknade jag med ont i ryggen och ljumskarna och det blir bara värre ju längre dagen går. Känner mig som 80 år helt plötsligt? Kan det vara foglossning, eller var sitter den smärtan nånstans? Har haft lite ont i benen till och från tidigare men då har det hjälpt att gå lite, nu känns det som att smärtan blir värre när jag rör mig.

Det låter som foglossning tycker jag. Hade det så från typ v30 men det blev bättre i v 38 när jag slutade jobba. Nu tre veckor efter förlossningen känner jag inte av något
 
Kom på (igen) att vi inte bokat tid för faderskapsintyg än. Försökte ringa idag men då var ju det såklart så att man måste ringa på telefontid, nästa är på måndag morgon.
Vore så skönt få det klart innan bebis är här.
 
Kom på (igen) att vi inte bokat tid för faderskapsintyg än. Försökte ringa idag men då var ju det såklart så att man måste ringa på telefontid, nästa är på måndag morgon.
Vore så skönt få det klart innan bebis är här.

Åh nu påminde du mig också 😬
Vi har turen att slippa boka besök eftersom det är andra gemensamma barnet, men de där papperna som ska skrivas på glöms av heeeela tiden. Två vittnen ska ju skriva på också, hittills har vi ett men har glömt be min mamma skriva på varje gång hon varit här 😴
 
Åh nu påminde du mig också 😬
Vi har turen att slippa boka besök eftersom det är andra gemensamma barnet, men de där papperna som ska skrivas på glöms av heeeela tiden. Två vittnen ska ju skriva på också, hittills har vi ett men har glömt be min mamma skriva på varje gång hon varit här 😴
Jaha, har ni så. Här verkar man behöva boka tid och göra besök igen :meh:.
 
Heja heja bebisar, kom ut nu 🥰. Känner du dig otålig? Jag är väldigt otålig nu och det blir inte bättre av att jag har så himla tråkigt hemma ensam hemma på dagarna.
Haha! Så grymt otålig! Nu har jag passerat BF (igår) och det känns som att han aldrig kommer komma ut.. :grin:
Är inlagd sedan igår för att försöka vräka baby. Går sådär. Eller händer inget alls. Inne på påse två med dropp. Dropp har aldrig funkat för mig utan startat genom att ta vatten. Men de vill de inte göra då babyn ligger lite för högt upp
Lycka till! Heja dig! :heart
Kom på (igen) att vi inte bokat tid för faderskapsintyg än. Försökte ringa idag men då var ju det såklart så att man måste ringa på telefontid, nästa är på måndag morgon.
Vore så skönt få det klart innan bebis är här.
Åh, tack för påminnelsen! :up: Det borde vi gjort för flera veckor sedan.. Suck.. Får vi göra när han är född istället..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: ryujaneiro
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
255
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 927
Senast: Sasse
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 134
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp