Höstföräldrar 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet varken ut eller in. Det rosa har avtagit sen igår/i förrgår kväll. Inga symtom alls utöver molvärk emellanåt. Inga ömma bröst, inget illamående, inget. Mer än att livmodern blev arg när jag sprang lite häromdagen.

Funderar på att boka tidigt VUL, samtidigt så säger hjärnan fortfarande missfall för även om testen blivit starkare så har de inte blivit så mycket starkare. Nu har jag dessutom slut på test och tror inte jag ska köpa nya heller. På ett tag i alla fall.

Har du möjlighet att boka blodprov HCG? då ser man ju om nivåerna stämmer med veckorna. Tex senaste missfallet borde de legat på över 10 000 för mig (eller om det till och med vad 150 000?) mitt värde var i alla fall 350. Då hade jag också stegring på stickan tyvärr
 
Har du möjlighet att boka blodprov HCG? då ser man ju om nivåerna stämmer med veckorna. Tex senaste missfallet borde de legat på över 10 000 för mig (eller om det till och med vad 150 000?) mitt värde var i alla fall 350. Då hade jag också stegring på stickan tyvärr
Tror inte det. Avvaktar så länge. Har ingen möjlighet att ta nåt prov nu pga praktik i studierna just nu.
 
Har du möjlighet att boka blodprov HCG? då ser man ju om nivåerna stämmer med veckorna. Tex senaste missfallet borde de legat på över 10 000 för mig (eller om det till och med vad 150 000?) mitt värde var i alla fall 350. Då hade jag också stegring på stickan tyvärr
Vården verkar inte funka lika bra som i Finland. Inte ens den privata.
 
Jag skulle precis skriva här att jag inte känner mig gravid längre. Är i v 13 och jag vet att spökveckorna brukar komma typ nu, men ändå. Illamåendet är mycket bättre, inte kräkts på 5 dagar, magen känns inte lika svullen osv. Hann bara tänka tanken så fick jag springa och kräkas :meh: :p

UL på torsdag. Vill bara att tiden ska gå jättesnabbt!
 
Jag skulle precis skriva här att jag inte känner mig gravid längre. Är i v 13 och jag vet att spökveckorna brukar komma typ nu, men ändå. Illamåendet är mycket bättre, inte kräkts på 5 dagar, magen känns inte lika svullen osv. Hann bara tänka tanken så fick jag springa och kräkas :meh: :p

UL på torsdag. Vill bara att tiden ska gå jättesnabbt!
Vad spännande med Ul, vad är det för ultraljud? RUL eller något annat man brukar göra i vecka 13?🤗
 
Vad spännande med Ul, vad är det för ultraljud? RUL eller något annat man brukar göra i vecka 13?🤗

Tidigt ultraljud som erbjuds alla i vår region i vecka 11+0 - 13+6. De började med det vid årsskiftet. Förra gången gjorde jag bara RUL så det känns lyxigt med två ultraljud men tiden går ändå såå långsamt :p
 
Tidigt ultraljud som erbjuds alla i vår region i vecka 11+0 - 13+6. De började med det vid årsskiftet. Förra gången gjorde jag bara RUL så det känns lyxigt med två ultraljud men tiden går ändå såå långsamt :p
Jättebra ju! Spännande!!! Vet precis hur långsamt tiden går!!
 
  • Gilla
Reactions: Eli
Å, vad roligt! 😀 Såg man om det var en eller två?
Ja, en är det! 🤩 IMG_20200228_123353.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 008
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 077
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 322
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp