Bukefalos 28 år!

Hogwarts 2098 (Ulvlek)

SLUTDUELLEN BÖRJAR ALLDELES STRAX!

Nu avgörs det!
 

Bifogade filer

  • IMG_2100.png
    IMG_2100.png
    414,6 KB · Visningar: 10
DUELLER

I den här leken lottar vi inte om det blir lika i lynch, vi duellerar genom PM till LL. De tre huvudtaktikerna är aggressiv, defensiv och lurig/sneaky, se bild för hur de vinner över varandra.

Visa bifogad fil 127334

Aggressiv slår sneaky, men förlorar mot defensiv.
Sneaky slår defensiv men förlorar mot aggressiv.
Defensiv slår aggressiv men förlorar mot sneaky.

Om det är lika blir det oavgjort. Duell utkämpas i bäst av fem. Blir det helt oavgjort dör båda!

Duell sker genom PM till LL. Om båda spelarna är online duellerar de mot varandra. Om någon inte är online träder @Artline in. Saknas båda får jag och Art duellera. Duell sker i direkt anslutning till lynch.

Så kommer den obligatoriska frågan:

Det finns så många duell-trollformler. Här är en lista på trollformler i Harry Potter. Vilken av dessa - eller en helt annan, egenpåhittade, tycker du vore bäst? Vad skulle du vilja göra med dina magiska förmågor om du plötsligt ska duellera mot en fiende?
Bilden är häri
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 380
Senast: Lobelia
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 776
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 061
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 688
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp