Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla säger att Hoka är de bästa gåskorna. Men vilken modell är bäst för att gå, inte springa? Det finns så många olika märken och siffror. Jag behöver dessutom några jag kan ha med inlägg eftersom jag är så plattfot med korta senor.
Vad som är bäst är så extremt individuellt. Kan inte din fysio hjälpa dig välja skor?
... och för mig funkar Hoka som märke inte alls, så det allra bästa är att gå till butik eller på annat sätt få hjälp att prova ut vad som passar.
Dito! Jag hade inte vågat köpa så dyra skor utan mer att gå på än generella rekommendationer, för det som är suveränt för andra kan lika gärna vara katastrof för mina fötter.
(Pun not intended, försökte låta bli att använda "mer på fötterna".)
Det tenderar verkligen att vara ett märke som funkar bäst för ens fötter. För mig har det alltid varit Reebok som jag har kommit tillbaka till, trots att jag ibland har provat annat.Samma här, jag provade ett par pga hypen kring dem och de var hemska plus att de är vansinnigt dyra.
@MJLee: Om du går till en bättre butik typ Löplabbet kan de hjälpa dig men även många butiker typ Stadium brukar ha duktig personal på skoavdelningen (mina första Asics provades ut av personalen på Sörlins Sport i Falun för sådär en hundra år sedan och jag köper fortfarande deras motsvarande modell till mitt första par när jag behöver nya skor).
Det tenderar verkligen att vara ett märke som funkar bäst för ens fötter. För mig har det alltid varit Reebok som jag har kommit tillbaka till, trots att jag ibland har provat annat.
De finns i en "wide" version, som jag själv behöver.Clifton eller Bondi beroende på hur mjuka du vill ha.
Sen beror det på hur smala eller breda du vill ha. Gillade Clifton 7 och 8 men 9 blev helt plötsligt smalare och passade inte mig.
Bondi är lite mjukare men de har jag inte provat själv.