Hon kommer antagligen bli bra!!!

LitenIsa

Trådstartare
Nu skriver jag igen om min hosthäst som jag har yrat om här den senaste månaden.

Var inne i helsingborg idag och jag var förberedd på det värsta. Min veterinär här hemma sa ju att Cortisonet borde ha hjälpt henne för ett bra tag sedan.
Hon har ju gått på massa medeciner och inget har hjälpt. I förrgår svullnade hon dessutom jättemycket i ett bakben.

En lagom ledsen Isa kommer in till helsingborg där de kollar henne i halsen och upptäcker att slemmet har blivit mycket mindre. De spolar rent, tar några blodprov och skickar sedan hem henne igen med rådet att sluta med alla medeciner ett tag och vänta på blodprovssvaren.

Så konstigt det kan bli. Jag som var beredd på att få åka hem utan häst eftersom hon varit så dålig som hon vart.

Fruktansvärt skönt är det iallafall. :D ;) :banana:

/Isa
 

Liknande trådar

Relationer Jag och min sambo har varit ihop i lite över två år, vi är strax innan 40, inga barn. I början hade vi jättemycket sex, både han och jag...
2
Svar
23
· Visningar
10 887
Senast: Stollan
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
13
· Visningar
1 948
Senast: Empalie
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 598
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
13 575
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp