Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Är det bara jag som reagerat över att grimman på framsidan inte är densamma som i tidningen? Fel spännen, fel hakar och fel "brodyr". hur vet man vilken det är man får?
Det står ju "se även framsidan" inne i katalogen, så jag antar att det är meningen att det ska vara samma?
Hoppas att man får den som är på hemsidan (inne i katalogen), för den på framsidan är ju inte alls lika fin :/
*KL*
Har inte läst tråden, så nån annan kanske redan sagt det men...
Någon mer som sett att samma förbygel finns på 2 ställen i katalogen, till olika priser? Den finns både på "ponnysidorna" och "förbygelsidan". Jag har inte katalogen i närheten nu så kan inte kolla vad den heter eller sidor, men den såg då likadan ut, samma storlekar och hade samma artikelnummer, så jag antar att det är samma.
Spännande bara att den var 100 kr dyrare på ena ställetTror den kostade 599 på ponnysidan och 499 på förbygelsidan, eller om det var 499 och 399. Iallafall. Undrar hur mycket den egentligen kostar?
Nu hittade jag också på det.
På ponnysidan heter den förbygel, och bland förbyglarna heter den brösta, men det är som du säger, samma artikelnummer.
Man kanske skulle ringa Hööks och kolla? Jag har inget ärende dit närmaste tiden annars hade jag kunnat titta i butiken vad den kostar.
Snopet om man beställer från sidan där den heter brösta, och när räkningen kommer så är det en hundring dyrare.![]()
KL
Nån mer än jag som reagerat på hur de knäppt bensnörena på täckena?
(Syns tydligast på täcket på baksidan)
Är det jag som inbillar mej eller har de höjt priserna på typ...allt?![]()
KL
Nån mer än jag som reagerat på hur de knäppt bensnörena på täckena?
(Syns tydligast på täcket på baksidan)