Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Men inte med just dom pärlorna vad jag settGår väl att köpa ett snyggt pannband separat![]()
Tycker det är lite synd att det är så dressyrigt men tänkte att jag en vacker dag ska köpa detta och kombinera ihopTråkigt att islandstränset inte har pannband dock, då hade jag köpt det på en gång
![]()
var lite sugen på ett nytt reflexländtäcke. vart väldigt förväntansfull på som nya. men va besviken jag blev. vart är reflexerna? en liten här och en liten där. i min värld så har ett reflexländtäcke ordentligt med reflexer. inte några små här och där som knappt syns![]()
missade faktiskt att det var reflexer i kanterna. Den lyste riktigt bra. Tänkte även på utetäcket med reflexer. Nån dom vet om det är sånna kanter på det med?Men med ljus på så blir det en hel del reflexer, tycker jag iaf.
![]()
![]()
Jag har både och. Västen är som vilken väst som helst, men benreflexerna är inte särskilt bra. De går i sönder och spricker.Är lite inne på att köpa den rosa reflexvästen och rosa benreflexer. Men har läst mkt dåligt ang benreflexerna. Nån här som har erfarenhet av dem? Å västen?