Jag köpte JH fleecetäcket (det teddyfodrade) för 225 kr och en långärmad pike för 50 kr. Mycket nöjdIngen som fyndat på halva rean idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte JH fleecetäcket (det teddyfodrade) för 225 kr och en långärmad pike för 50 kr. Mycket nöjdIngen som fyndat på halva rean idag?
Ett sånt där köpte jag oxå till min häst. I tron om att det ska vara ett milt och stilla bett. Är det det?
I vilket fall som helst, så är min häst väldigt känslig på det. Kanon att använda ibland, då han även blir känsligare på de 3-delade betten. Men tycker att han blir FÖR känslig och nästan lite ostabil med det för att användas hela tiden. Men jag gillar detKan ju vara så att min häst är ovan med ett rakt bett oxå, då han aldrig haft det tidigare.
Jag har provat samma bett på Gedion, baucher lånade jag och det andra köpte jag. Båda fick tumme ner av honom, han gapade mest och ville inte alls ta stöd. D-ringsbettet hade jag tänkt ha på uteritt när jag behöver lite, lite mer skärpa än vanliga ledade men inte så mycket som hävstång ger. Gedion reagerade dock precis som på kimblewick och drog bara näsan närmare och närmare bringan. Han protesterar inte mycket men när man kan känna minsta lilla är det inte lätt att göra honom nöjd.
Men vad kul att Tiger gillade dem![]()
Jag måste sluta springa in på hööks i varje stad jag e
Men iaf
Dagens skörd för hela 32 riksdaler:
Rosa reflexdamasker
![]()
Hmm...som de andra rosa benreflexerna då :/Jag gillar inte att vara negativ, men de där var tyvärr värdelösa. Jag reklamerade efter 2 användningar när reflexen trillade av i bitar.
Hoppas du fått ett bättre par, å andra sidan var de ju väldigt billiga![]()
Mina rosa har hållt hur länge som helst....Hmm...som de andra rosa benreflexerna då :/
Hoppades dessa skulle vara bättre.
Men som sagt väldigt billiga så går de sönder så gör dom
Mina rosa reflexer gick sönder på en användning. Iaf de som satt bak, fram höll de något längre.Mina rosa har hållt hur länge som helst....
Behöver lite hjälp med storlek...
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=390107&deptid=96&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Storlek full eller ponny till arab, maxad d-ponny??
Någon???
Jag har också köpt grimman och ulltäcket. Ska ha det till shettisen. :-)Jag måste sluta springa in på hööks i varje stad jag e
Men iaf
Dagens skörd för hela 32 riksdaler:
Rosa reflexdamasker
![]()
Reflexgrimma till kommande fölis, även småttingar måste synas i höst/vinter
![]()
Ochtidigare köp på rean, oxå till fölis. Ska man födas i oktober behövs små små täcken
Ylletäcke strl 85
![]()
Fleecefodrat hundregntäckeStrl 75
![]()