Hööks höst/vinter 2014

Hatar att de väntar så med rean :mad:
Inser att jag behöver ett vintertäcke till, och missade att köpa det när jag var i Ullared förra veckan då jag trodde att jag hade. Men hästrackarn har ju växt ur de jag hade :meh:
Så är sugen på detta
TransformedImage.ashx

Men jäkligt surt om det kommer på rea sen....
Kan ju vänta, inte så länge kvar och det ska vara plusgrader men....

Nån som har det och kan säga nått om det?:)

Hatar att de väntar så med rean :mad:
Inser att jag behöver ett vintertäcke till, och missade att köpa det när jag var i Ullared förra veckan då jag trodde att jag hade. Men hästrackarn har ju växt ur de jag hade :meh:
Så är sugen på detta
TransformedImage.ashx

Men jäkligt surt om det kommer på rea sen....
Kan ju vänta, inte så länge kvar och det ska vara plusgrader men....

Nån som har det och kan säga nått om det?:)

Fast jag tycker inte de brukar rea utetäckena nu uran brukar vara fleece och ev. stalltäcken nu.
Sen brukar de ha en täcket kampanj i vår men då brukar det vara rätt utsorterat i storlekarna.

Men jag kan minnas helt fel.
Tycker också ser bra ut och super snygg färg men tror inte min häst behöver etts å tjockt täcke i sin garderob.

Fast jag tycker inte de brukar rea utetäckena nu uran brukar vara fleece och ev. stalltäcken nu.
Sen brukar de ha en täcket kampanj i vår men då brukar det vara rätt utsorterat i storlekarna.

Men jag kan minnas helt fel.
Tycker också ser bra ut och super snygg färg men tror inte min häst behöver etts å tjockt täcke i sin garderob.

Trodde inte jag skulle behöva den tjockleken heller, så vart lite putt när katalogen kom ut och jag blev så kär i färgen.
Men nu när han är helrakad så får jag tänka om :p

Gjorde dock en djupdykning bland alla täcken jag har och hittade ett jag glömt att jag hade. Perfekt tjocklek nu och verkar sitta bra.
Så klarar mig fram till ev rea :D

http://hooks.se/Handlers/Transforme...rces/600087-74-14200-upp-fra-01.jpg&fjpg=True

Någon som har detta täcke? Jag är ute efter ett riktigt tjockt vintertäcke att ha när det är kallare än -20. Men det måste passa på en häst som är rätt grov över bringa/bog.
Hur är de i storlekarna?

Jag tänkte köpa ett Amigo men gillade priset på detta.

Horsepower täckena är enligt hööks till hästar med smalare bog.
Upplever att de är mindre i bogen och vid halsen än thermomaster som jag upplever är gigantiska i bogen.

Vet ni när hööksrean börjar?
Hade för mig att den brukar vara efter nyår men inget på hemsidan än iaf..

http://hooks.se/Handlers/Transforme...rces/600087-74-14200-upp-fra-01.jpg&fjpg=True

Någon som har detta täcke? Jag är ute efter ett riktigt tjockt vintertäcke att ha när det är kallare än -20. Men det måste passa på en häst som är rätt grov över bringa/bog.
Hur är de i storlekarna?

Jag tänkte köpa ett Amigo men gillade priset på detta.
Horsepower = smalare ThermoMaster = Rymligare (i alla fall varit så på alla av dem jag köpt så slutat med TM för min kille är smalare i modellen av sig så han får lite väl urringat med TM ;) )

Konstigt att de inte går ut med när rean ska börja.
Så att folk ska kunna se ut vad de vill ha, lägga undan det och köpa det när rean börjar, eller köper saker strax innan och lämnar tillbaka det under rean för att sen köpa det för halva priset?

De vill såklart att folk ska fortsätta handla saker även innan rean börjat.
Jag t ex får inte sägs vad som kommer på rea eller när rean börjar, även om jag står med rea listan i hand kvällen innan och börjat hänga om plaggen.
Går de ut med rean en vecka innan så mister de en veckas försäljning då de flesta väntar till rean.

Ja så är det säkert. För min del blir det ju att tiden mellan jul och rean åker man inte till hööks. Jag vet ju att det är bättre att vänta till rean kommer.

Vad i helsike skriver de inte ut rivstyrkan i sina utetäcken på webbsidan för? :mad::devil: Tror de att alla hästar går ensamma i rasthagerutor utan lekfulla kompisar? Om man letar något som tål tuffa tag, med vettig passform runt 200 g ska man skippa Hööks då? :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 448
Senast: Edla
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 641
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
12 029
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka