Hööks klippmaskin GTS-888?

Ms_Antrop

Trådstartare
Nån som provat den? Såg den nyss på hemsidan och har aldrig sett den förut, fanns inga recensioner heller...

Är det bara skit när dom är så billiga eller? Jag ska bara ha att klippa 2 hästar med (filtklippningar), kanske 2 ggr om året.

Sv: Hööks klippmaskin GTS-888?

Såg nu att den va till hund? Konstigt, kom upp först på samma sida som dom till hästar... Aja ^^

Inte att rekommendera just för att den är till för hund, men det upptäckte du ju själv ;)

Hehe, exakt ;) Inte första gången jag har vart med om konstigheter på Hööks hemsida :p

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)... 2
Svar
29
· Visningar
1 574
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 808
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 6 7 8
Svar
155
· Visningar
20 495
Senast: escodobe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 899
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka