Hööks nyheter!

Tigertofflan

Trådstartare
Vad säger ni? Har ni fastnat för något eller var det mest skit denna gången också?

Det enda jag egentligen fastnade för var det nya sidepullet. Det är billigare än deras förra, och dessutom med silverspännen! Får åka ut och klämma på det någon dag.
Det känns som att det är mycket ponnygrejer som kommit bara. Ännu mer pastell - i ponnystorlekar, och ännu mer tröjor med skumma tryck.

Annars gillar jag islandsbyxorna också, rent estetiskt. Ingenting jag skulle lägga (så mycket) pengar på dock.

Så, för min del blir det sidepullet. Vad säger ni andra? :)

Edit: Tror förresten inte att allt nytt ligger unger Produktnyheterna. Det verkar vara en del nytt under respektive rubrik också.
Edit igen: Nej förresten.. De har bara tagit nya kort och namngett saker och ting.

Senast ändrad:
Sv: Hööks nyheter!

Precis som dig gillade jag både sidepullet och islandsbyxorna.
Hoppas på att det kommer in fler nyheter de närmaste dagarna!

de gröna benlindorna i pastell skulle matcha ett av mina RG shabrak jättebra :d

Islandsbyxorna var ju helsnygga! Ett par såna vill jag ha! Annars gillade jag lindorna i fleece/ meshtyg- smart lösning när det är varmt, och snygga färger.

Kompisen köpte ett accen-träns för 30 kr (!) idag. Kändes mjukt o bra. :idea: Får väl köpa ett sånt ja med:P

Kanske benlindorna i pastellfärger vore något för att reta dressyrtränaren... De gröna skulle ju matcha mitt marinblå träningsschabrak:angel:

Skämt åsido, var väl inte överväldigad, men ska ändå förbi butiken imorgon och köpa ett bett så jag kan ju passa på att kika och klämma lite på det nya:)

Jag gillade det nya islandstränset:love: , ska tjata på sambon att vi ska ta en tur till hööks i helgen:angel:

De rosa pasellindorna var det enda jag skulle kunna tänka mig att köap:p :rofl: :love:

Bara en tanke inte riktat till nån! :smirk:
Jag antar att om man har lite extra pengar läggar man gärna ner det på sånt som är onödigt dyrt...?
Vad jag vet har Börjes nästan exakt lika sortiment som Hööks, förutom att Hööks kostar mer...?
Dom flesta säger att sånt från Hööks (ja även det jag köpt därifrån) är mest skräp, varför betala mer sånt i så fall? :eek:
Fast Hööks finns lite här och var förstås och det kan vara enkelt att åka dit. Sen ser det ju ut att vara bra kvalite på allt, men jag har även hört om de dyrare selarna och sadlarna att dom inte var värda priset :(

Fräcka färger på ponny täcken nu :angel:

Nej, jag upplever att Börjes har allmänt högre kvalitet på sina saker än vad hööks har, men så är det så lång resväg dit och på nätet har de i princip ingenting, så då blir det att man inte handlar där.
Hade Börjes lagt ut hela sitt sortiment på webben hade de tjänat massor, jag lovar..

De har ju haft de röda innan, de har bara modifierat dem lite. Så de är nog bara slutsålda, eller så har de uppdaterat sidan dåligt!

Själv vill jag ha de elastiska pastellindorna, ljusblått passar så bra på min skimmel :)

Jag har för mig att de sålde ut de röda? De hade bara de inne ett kort tag, väl?
Fast de kanske kommer in igen..

Fidelity skrev:
De rosa pasellindorna var det enda jag skulle kunna tänka mig att köap:p :rofl: :love:

Jag vill ha både dom lila och dom rosa....:p
Men jag är troligen inte riktigt riktig..:o :p

Tigertofflan skrev:
Nej, jag upplever att Börjes har allmänt högre kvalitet på sina saker än vad hööks har, men så är det så lång resväg dit och på nätet har de i princip ingenting, så då blir det att man inte handlar där.
Hade Börjes lagt ut hela sitt sortiment på webben hade de tjänat massor, jag lovar..

Jag tycker oxå det grejer jag handlat hållit god kvalite trots det billigaste briset!
Men e-handeln har väl ett rätt bra utbud, ok förutom färg o form kanske :angel:
Brukar beställa en gång per år och har varit nöjd sen jag började (ca 6-7 år sen).
Har aldrig varit till butiken det kanske är värt en semester resa? :rofl:
(Pga alla djur och ingen som kan ta hand om dem förutom vi (olika djurslag) kommer man inte längre på sem än att man kommer hem samma dag :smirk: )

/L

Nej, jag har heller aldrig varit i affären. Har lite närmre än dig förstås..

Har hört att de har mycket mer saker i affären. Märkesprylar dill billigt pris och så.

Jag ska till hööks i borås idag, ska åka om tjugo minuter :) kan uppdatera er om mina köp senare ;) ska ha fram och bak skydd, boots och sårspray...sen får vi la se om de blir nått mera :D

Det enda som jag skulle tänka mig att köpa är pastellfärgade lindorna, fast jag använder inte lindor :p Sen det tömkörningstäcket. Jag gillar inte hööks så mycket, det enda som har varit bra därifrån har typ bara varit täckena.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 486
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 412
Senast: ptr
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 258
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka