Hööks nyheter!

Sv: Hööks nyheter!

Jag hittade lite grejer jag tyckte var fina, den svarta jackan på sid 20, det bettlösa på sid 50, grå dressyrschabraket på sid 73 och svart/grå grimma på sid 97. :)

Sv: Hööks nyheter!

hmm, vill ha det nya ländtäcket (brunt) och ett fleccetäcke - det bruna va asfint! sen vill jag ha de bruna senskydden men de kommer nog inte passa (finns ju i vinrött och grått oxå) - hmm, de nya shettisbenskydden va ju ASSÖTA - vill ha ett par gröna till lillen :love: + gröna lindor

det är alltså ljusgrönt och brunt som gäller :love: :love:

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 491
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
21 417
Senast: ptr
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 270
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka