hööks rekord

_Peplis_

Trådstartare
måste bara berätta. Natten till den 20:e beställde jag lite prylar från Hööks. Nu i förmiddags låg en avi så jag kan hämta ut grejerna på ica! Den var stämplad den 21.a alltså tog det 2 dygn för grejerna att komma fram! otroligt snabbt för att vara hööks, jag är verkligen imponerad :bow:

Sv: hööks rekord

du..det är jag med..vänatde fasiken på mina grejjer i 10 dagar och då var inte ens allt med då hälften av alla grejjerna var slut:(

Jag ides inte beställa nu, det stod att man ska beställa den 19e om man vill ha sakerna till jul så jag väntar ett tag, men ett nytt vintertäcke å ridoverall måste jag ha :smirk:

med tanke på att jag bor miltals från närmaste hööks så far jag hellre dit och köper än beställer, sitter bara och stör mig om jag betsäller för att jag måste vänta en evighet på det :smirk:

Det var imponerande! :)
Av Posten också, för den delen. De brukar inte vara att lita på annars... :smirk:

Själv blev jag imponerad av Börjes idag! :banana:
Jag ringde dit och ville ha mina grejor snabbt, typ på måndag eller tisdag, men då sa hon att jag kommer att få dem i nästa vecka ändå, utan att betala extra eftersom de jobbat undan så många ordrar för jul.

Hoppas att de håller det nu, bara! :angel:

När jag beställde grejer från börjes för ett tag sedan blev jag också imponerad av dem :smirk: . De hade redan skickat iväg dagens beställningar till posten men eftersom vi ville ha våra saker snabbt för vi skulle till sve och hämta dem så for hon vi pratade med speciellt med dem till posten direkt efter att ha fått vår beställning för att vi skulle få sakerna två dagar senare, utan att betala extra :)

Det är så vid jul, beställer man senast den 19 dec så får man prylarna före jul. Andra tider på året så tar det längre tid.

_Peplis_ skrev:
måste bara berätta. Natten till den 20:e beställde jag lite prylar från Hööks. Nu i förmiddags låg en avi så jag kan hämta ut grejerna på ica! Den var stämplad den 21.a alltså tog det 2 dygn för grejerna att komma fram! otroligt snabbt för att vara hööks, jag är verkligen imponerad :bow:

Var det inte du som tyckte det var dåliga saker från Hööks och inte handlade där ? :angel:

vilken tur! jag har aldrig beställt därifrån eftersom jag har ett här i stan, men vart glad när jag beställde från börjes i våras, det tog 3 dagar!!

sen vart jag VÄLDIGT GLAD idag! beställde hem min Bates CC hoppsadel i måndags, den skulle fraktas från danmark i går eller idag, och den kom till affären IDAG :D.

annars hade jag fått vänta till slutet på nästa vecka, då affären hade stängt vissa dagar.
skönt att man nu kan börja rida på lovet, har ju inte haft en sadel på 3 månader typ.

så idag har jag svävat på moln :P

haha vilken koll du har!

det stämmer att jag inte gillar hööks, tycker inte dom har så spec hållbara grejer (av det jag köpt) o sen är det inte så jättesnyggt heller, men det är ju en smaksak..

Iallfall om du vill veta så köpte jag deras billigaste klippmaskin för att testa om det var något eller inte, med tanke på att hela maskinen kostar lika mkt som det skulle kosta för mig att låna maskin av ngn och klippa en gång..

Här ska ni få höra om rekord!
Jag har fått ett paket från hööks å jag har inte ens beställt ngt!! :devil:
Jag beställde senast i sept men tog inte ut paketet, detta kan ju inte vara samma paket då varorna åker tillbaka efter en månad.
Tänk om jag fått blackout gör saker utan att veta om det? :eek:

Hööks lyckades slarva bort min beställning, trots att de skickat orderbekräftelse. När jag ringde och frågade var varorna tog vägen upptäcktes det. En del varor var då slut. Fast de fanns kvar i affären i Borås, men Hööks klarade inte av att ta en vara därifrån och skicka. Svagt.

I förrgår fick jag en postförskottslapp från Hööks. Eftersom jag inte beställt något ringde jag och frågade vad det är. När de kollade mitt kundnummer så ser de att i paketet finns - 3 (TRE) ex av varan som inte fanns. De hade fått in ett nytt parti. Men jag hade alltså avbokat ordern eftersom de inte klarade av att expiera mig. Och TRE likadana har jag verkligen inte beställt.

Så kolla era beställningar från Hööks!

pinky skrev:
Det var imponerande! :)
Av Posten också, för den delen. De brukar inte vara att lita på annars... :smirk:

Själv blev jag imponerad av Börjes idag! :banana:
Jag ringde dit och ville ha mina grejor snabbt, typ på måndag eller tisdag, men då sa hon att jag kommer att få dem i nästa vecka ändå, utan att betala extra eftersom de jobbat undan så många ordrar för jul.

Hoppas att de håller det nu, bara! :angel:
Dom flesta förseningar som skylls på Posten brukar i regel bero på avsändaren. Tro mig, jag har utrett en del fall och då brukar varorna komma efter nån dag. Lätt att skylla ifrån sig. Men det är klart att Posten också strular ibland.

Hehe, jag vet, stenkoll ;)
Okej, du får berätta om den är nåe bra då, måste nog också köpa en klippmaskin snart .

Jobbar på Poståkeriet och jag trodde knappt mina ögon när jag såg att paketet jag skulle lämna ut var postat i INDIEN dagen INNAN :eek:
Så det är nog inte så stort fel på Posten :p

hmm. jag beställde från hööks i november, väntade 3 veckor på mina grejer, till sist ringde jag dom, då lät det :"men ordern väntar på att en vara ska komma in från lagret, kommer nog i januari nån gång, du borde ha fått meddelande om det?" :smirk:
jag tog bort ordern och kommer antagligen inte beställa därifrån mer.
1 vecka senare kom en lapp, "ursäkta, dina varor är försenade" :smirk:

Lazio skrev:
hmm. jag beställde från hööks i november, väntade 3 veckor på mina grejer, till sist ringde jag dom, då lät det :"men ordern väntar på att en vara ska komma in från lagret, kommer nog i januari nån gång, du borde ha fått meddelande om det?" :smirk:
jag tog bort ordern och kommer antagligen inte beställa därifrån mer.
1 vecka senare kom en lapp, "ursäkta, dina varor är försenade" :smirk:

Ungefär som för mig.
Jag beställde mina varor och väntade i över en månad. (närmare två...) Sen ringde jag och ... då väntade de på en vara som skulle komma in i januari eller nåt... Så jag tog bort ordern. Kan tillägga att jag beställde i slutet av augusti och skulle alltså fått varorna i januari... Kort leveranstid.. :smirk:

Okej, alla kan göra fel, men de svarade inte på mail och jag fick inget besked om att sakerna var sena. Dåligt att man måste ringa och tjata. :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 736
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 067
Senast: Calmiche
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad... 2 3
Svar
41
· Visningar
9 551
Senast: Ramona
·
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I onsdags, vid lunch ungefär, packade jag och en kompis ihop oss och rullade ner mot Falsterbo. Tältet packat och vi skulle tälta på ett...
Svar
1
· Visningar
1 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka