D
Disab
Är det någon som har provat detta?
Vad tycker ni om det?
Vad tycker ni om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cronis skrev:Det är bra om det finns länk eller bild till bettet
Sorbe skrev:Detta bett!:
![]()
Lozzan skrev:Jag har inte provat det men tycker att det verkar HELT onödigt
Sorbe skrev:Haha, tro mig, efter 5 år med byggande av hemsidor osv... Så har man lärt sig!
*viskar hemligheten*
När rutan kommer upp, dra upp den så du har "OK"-rutan på själva bilden, sen klickar du med BÅDA knapparna på musen samtidigt på "OK" så ska vanliga runtan komma upp! Men ibland händer det att du får göra så flera ggr, för man måste verkligen trycka EXAKT samtidigt!
Nu har du lärt dig nått nytt idag!![]()
Eller också kör man med annan webläsare än explorer....Sorbe skrev:Haha, tro mig, efter 5 år med byggande av hemsidor osv... Så har man lärt sig!
*viskar hemligheten*
När rutan kommer upp, dra upp den så du har "OK"-rutan på själva bilden, sen klickar du med BÅDA knapparna på musen samtidigt på "OK" så ska vanliga runtan komma upp! Men ibland händer det att du får göra så flera ggr, för man måste verkligen trycka EXAKT samtidigt!
Nu har du lärt dig nått nytt idag!![]()
Det beror ju på vad man är ute efter. Personligen tycker jag explorer är förkastligt och en alldeles för viruskänslig miljö (så även outlook). Har hittat en webläsare som passar mina behov bättre än explorer...Sorbe skrev:Varför byta när man redan kan de flesta knepen?!
Sen funkar inte det jag vill på nått annat än Explorer!
Sorbe skrev:Detta bett!:
![]()
Etoile skrev:Jag fattar inte hur bettet fungerar? Alltså ska den svarta remmen vara under eller på nosryggen?
Om den är på nosryggen så fattar jag funktionen, men annars![]()