Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*delvis kl*
Det rundsydda tränset Alecto var ju tokfint! Men...
1. Varför måste de första ett perfekt dressyrträns med en obligatorisk acheenrem? Jag vill ha engelsk nosgrimma och får kalla kårar av gräsligt avklippta "flärpar"
2. Är tränset dåligt tillpassat på produktbilden eller kan vi räkna med att remmarna kladdar ihop sig och far år alla håll sådär även hos oss vanliga dödliga?
Tror att jag kommer inhandla dom där röda benskydden eftersom jag fått någon dille på att klä min brungula valack i rött har nästan aldrig använt benskydd då jag tycker att dom vanliga senskydden skyddar så himla lite(speciellt i bak), men dessa ser ju ut att täcka mer
Är jag blind eller var är de färgglada elevator-schabraken och 50/50lindorna i de färgsprakande färgerna? Hittar bara en lite dovare grön samt blå i helfleece i nätkatalogen?
Hästmänniskan Klart inte alla gör, sa bara att det kan ha med det att göra. Många arbetar inte sina kallblod på det sättet som dom är avlade för att...