Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag såg i Jönköping att dom precis hade fått ett svart isisträns med remontnosgrimma som var LACKAD på både nosgrimma och pannband ! ! !

Såg också det tränset i Borås idag men jag tyckte det såg väldigt plastigt ut. Dessutom tyckte jag det hade ett lite konstigt spänne på remontgrimman.

Passade även på att fynda lite på deras halva-priset-på-reapriset-rea. Fick med mig två HP-vintertäcken, ulltäcket med reflex, två dressyrschabrak, lädertyglar med stolpar och tränset med strasspannband. Kostade mindre än vad jag behövt betala för ett av vintertäckena om de haft ordinariepris :eek:

DSC_0164.jpg

Ååååhhhhhhhh, ååååhhhhhhh! Jag LÄNGTAR tills Hööks öppnar här i Växjö! Man får ju köpabstinens av att se nya saker, (oavsett om man egentligen vill ha dem eller inte):angel::D

Dregglar över alla fina öppningserbjudanden som jag räknar med att de kommer ha!:p

Det finns en risk för att min stora manliga valack får en sån där glittrig rosa grimma, hihi

VARFÖR har jag köpt ett äckligt snyggt schabrak från Schokemöhle (stavning? :D) för 400 papp och sedan kommer d orange schabrak på H''ks? Hum .. tror dock ändå att de jag köpte är snyggare ;)

åååååh det rosa och svarta!!!!! Vad jag har önskat det länge nu!!!!
Rosa är så snyggt på min mörka svettfux... *dreggel*

Terrängskydden blir det heltr klart.
Kanske ett limegrönt dressyrschabrak, det var ju skitsnyggt :)
Det grå o rosa hade jag köpt om hästen inte varit orange :p
Tack för bilder :)

Terrängskydden var riktigt snygga!
Jag ska lätt köpa det grå/rosa! Tyvärr så hade dom bara dressyr hemma så får köpa det sen.
Så blir det nog även en rosa disco-grimma. :D

Det va la fan då, såg ut som dom inte var den, men man kan väl inte få alt, annars var ju den turkosa färgen väldigt fin!! Tack för alla bilder!

*kl*

Var inne i butiken här idag och kikade. Jag tyckte att schabraken hade fina färger:). Inte så mycket neon utan mer knallig pastell. Kan tänka mig det gula-men nu är det väldigt mycket köpstopp för mig!! Gjorde ett superfynd och köpte Wiltonstövlarna för 379:-!! Behövde ett par nya svarta och har ändå inte råd att köpa dom jag verkligen vill ha så dessa kändes lysande:). Så tacksam över att jag har mina korta normala ben-behövs inte speciala nånting;).

KL

Måste tyvärr säga att det nya jag som i butiken idag var en besvikelse :crazy: Skrikiga färger.

ja färgglatt var det. Men jag tycker ändå de hängt med marknaden bättre nu, tror denna kollektion kommer sälja bra.

jag köpte en brun, fodrad väst från CHkollektionen. Har inte sett den innan men den var både snygg och skön!

Hörde också att de fått in hökrubbor liknande haybars, nån som sett dem?

Jag var också in idag och såg lindorna. Riktigt snygga färger! Men blev besviken när det var 50/50. När ska de börja göra helelastiskt, som förr? :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka