Hööks Vår-Sommarkatalog 2011

Sv: Hööks Vår-Sommarkatalog 2011

Vafasiken då! SUCK näe jag e inte gubbe jag e så mkt tjej det bara går att bli...

Men ridbyxor med gubbveck brukar ha såå mkt bättre passform, men numera är det ju oftast herrbyxorna som har det ...

DUBBELSUCK

Jag som trodde att jag äntligen hade hittat ett par till igen...

Jag har lite svårt att köpa ridbyxor de måste vara helskodda rätt marinblå färg och helst gubbveck på...

Du kan gissa hur ofta jag hittar ridbyxor som jag gillar.. alltid något som fattas..
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Man kan ha killbyxor fast man är tjej.;)

Man kan ha killbyxor fast man är tjej.;)

Men åhh tänk om någon tror att jag har snopp då? :o :eek: ;)

Näe kan vara värt att testa, men tyvärr brukar dock passformen vara inget utrymme för rumpa och höfter men destå mer för magen och min kropp har timglasfigur så det blir knasigt då SUCK

Någon som har nåt att säga om skorna på Hööks? Jag var jättenöjd med passform och sådär på mina, enligt personalen har de inte fått klagomål på dem tidigare heller. Fick ju tillgodokvitto och mina andra skor faller snart i bitar... Ska man chansa på några skor därifrån eller köpa nåt mer safe för kvittot, typ schabrak och grimmor? :p

Kan rapportera att det gick utmärkt att reklamera skorna utan kvitto. :)

Härligt.

Håll en tumme för mig imorgon. Jag ska försöka reklamera ett täcke köpt i augusti. Jag bara provade det då, sen har det inte behövts. Använde det nu i veckan - och det läcker som ett veritabelt såll. Jag har förvisso kvitto, men är inte säker på att det kommer gå så lätt ändå..

Nää jag fick argumentera lite, eftersom skorna var "mycket väl användna". Men något som är inköpt i augusti, sedan använt endast till skogspromenader ett tag och sedan som stallskor 3 månader borde inte gå sönder... Stå på dig!

Mm, ska göra det. Haken kan ju bli just bevisa att jag INTE använt det mellan augusti och nu. Det syns ju dock på fodret osv, men.. jag är som sagt inte helt säker på att det kommer gå så lätt. Dessutom ska jag reklamera en annan nyinköpt grej. Så de kommer verkligen att älska mig imorgon ;)

*kl*

Är det någon mer än jag som inte fått katalogen än...? Det har varit så nästan varenda gång som det ska komma en ny katalog.. Har fått maila dom och säga åt dom. Jag beställer saker minst en gång varje säsong... Vill ha nåt att bläddra i på toa ju! ;)

Jag kikade på det i butik härom veckan, det finns i två bruna nyanser, en möööörk och en lite ljusare än din bild. Allt är relativt men för det priset kändes lädret kanon!

Kolla i Bildtråden på dressyrgnägg, IronWill har köpt det mörkbruna och det är verkligen jättesnyggt!

Det brukar aldrig vara några problem! Så det går nog bra :)

Vad var det för täcke du köpte?

Det bruna var väl superfint? Såg otroligt välgjord ut och lädret var mjukt och fint.

Den mörkbruna i det tränset är så himla snygg! Men den är riktigt mörk, nästan så den ser svart ut i dåligt ljus.

Aha. Diskuterade brunt träns här senast så jag blev lite förrvirrad :D

Nja, jag blev besviken, men såg kanske ett fult ex? Jag hoppas nästan det, för jag vill gärna ha det om jag kan hitta ett som ser ut som på katalogbilden.

Ja, det måste du nog ha gjort. För dom jag sett ser precis ut som katalogen!

Men jag skulle aldrig lägga dom pengarna på ett skärp, speciellt eftersom att jag alltid föredrar att ha långa tröjor som går ner en bit. :p

Det brukar aldrig vara några problem! Så det går nog bra :)

Vad var det för täcke du köpte?

Det lila ponnyregntäcket med stjärnor.

De (Hööks) tog iaf emot det och ska testa det, och så ringer det. Om det läcker när de testar så godtar de reklamationen.

Liknande trådar

Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har... 2
Svar
31
· Visningar
1 768
Senast: golit
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 192
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 145

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka