Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Sv: Hööks vinterREA 2014! Vad har ni fyndat?

Det setet köpte jag med!
Funkar din grimma? Måste byta min ...

Har inte provat grimman ännu, men den såg ok ut i alla spännen:)

img_6844_52c6e9a5e087c368bafa857c.jpg

img_6845_52c6e9adddf2b30f817c63cf.jpg

Allt för 143:- Alldeles lagom.
Ett tävlingslinne i stretch med polokrage, hundleksaker, boots, rotborste.

Sista försöket från mobilen. Funkar de inte nu så får ja väl länka till alla bilder :-(
20140103_164327_zpsa0dfe6bc.jpg

Nu ser jag bilderna :)

Det tränset köpte jag med. Supersnyggt!

Va bra :)

Jag fick lämna tillbaka mitt. Det va för litet och fanns inte i större storlek så tog ett liknande fast JH collection med mässingsspännen. Bilder kommer ikväll på nya tränset :)

Kl

Jag åkte dit idag igen, till min "hembutik" istället. Fick en del med mig, fotade på mammas hiskeliga julduk..

F0695E0D-7BEC-41F6-A3F1-C5922263E7E4-18026-00001C7D95936E2C_zpsdf2fd172.jpg

Lamicellschabrak
2 långärmade pikétröjor
Kortärmad piké för bara 50 spänn
Grön grimma till sommaren när de ligger ute vid beteshagen
Handskar i neopren
Hundgodis 10 kr/st

Helt ok, men schabraket låg verkligen inte still under sadeln, lite besviken. Grimman är liten i storleken, min häst är en normal/liten full, men grimman sitter bra på yttersta hålet. Tröjorna tycker jag brukar vara helt okej så det hade jag tänkt kolla på.

Kl
Jag fick med mig ett par marin blå xcountry boots och frambensskydd (tog de sista i st L :p)
Sen blev det ett ländtäcke också, alltid bra med ett extra eller :p?

Går man hoppas att allt passar också.

Usch, blev lite besviken på mig själv som var så het på gröten efter jul. Använde presentkort innan rean (hade missat att den skulle bli av) och handlade för dryga 1200. Såg att en del varor som jag köpt är med på rean. Finns det chans att få lämna tillbaka dem och få köpa dem åter för reapriset, tror ni?

Klart du kan lämna tillbaka för det du köpte för. Är väl 60 eller 90 dagars. Sen bara köpa igen på rea :p

Ja om de är oanvända kan du det. De har 60 dagars öppet köp :)

Jag tyckte deras rea - som vanligt- var tråkig. Köpte en hel del saker som inte var på rea istället :p

Men hittade 2 schabrak från gold medal som det var 50% på, blev 125:- st
20140103_181500-1-1_zps56c2ff5b.jpg~320x480

Och ett likadant fast svart med blå passpoal.

Jag beställde ju ett från hemsidan i stl ponny men var inne idag igen och klämde på det och såg att dom var små och det fanns cob kvar så köpte ett och lämnar tillbaka det andra när det kommer. Det fanns i full kvar och även ett till i cob i svart.

Liknande trådar

Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 423
Senast: tomte
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 591
Senast: __sofia__
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 506
Senast: JennyLz
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka