Skugga

Trådstartare
Det måste ju finnas bra påsar i andra färger än IKEAs blå (och gula med för den delen :grin: ) som ju hela stallet har! Hopplöst att hitta rätt...

Jag vill ha en påse i IKEA-stuk i glad fin färg, gärna lite större, som inte kostar femhundra styck eller bara går att få tag i på mässor/på en enda affär/vid visst tillfälle... Har nån hittat någon bra sida/vanligare affär och vill tipsa? :idea:

Hur har ni tagit er ur det blå träsket? :p

Sv: Höpåsar

Hööks brukar ju ha i lite olika färger (som brukar ändras). Just nu finns det rosa höpåsar som jag tycker är lite coola :love:

Det måste ju finnas bra påsar i andra färger än IKEAs blå (och gula med för den delen :grin: ) som ju hela stallet har! Hopplöst att hitta rätt...

Jag vill ha en påse i IKEA-stuk i glad fin färg, gärna lite större, som inte kostar femhundra styck eller bara går att få tag i på mässor/på en enda affär/vid visst tillfälle... Har nån hittat någon bra sida/vanligare affär och vill tipsa? :idea:

Hur har ni tagit er ur det blå träsket? :p

Jag har en bekant som beställt från butiken bolagret tror jag det hette. Går säkert att googla..annars googla på "ikeakasse" så dyker ett o annat upp...:)

IKEA brukar ju få in lite olika färger. De brukar finnas inne i varuhuset o inte vid kassorna. Köpte förra julen jättefina röda med ett stort vitt hjärta på. Perfekt att skriva namnet i :)
De va dessutom både lite större och kraftigare än de vanliga.

Jag passade på i somras.. då hade de vita med gula prickar på :) Lagom färgglada!

Rusta har väl liknande påsar man kan köpa i kassan. Jag har några svarta såna iaf. :) Det kanske även finns i olika färger?

Annars har 'min' hästsportsbutik höpåsar och där har det varit rosa och sen vanliga blå.

Globus har en kasse som finns i några olika basfärger (svart, röd, grön?), och de har ju ganska gott om återförsäljare. :)

Annars brukar som sagt IKEAs julpåsar vara fina.

GeKås har röda och svarta. Ingen jätterolig färg men annat än blått iallafall ;)
Sen har ju även Schockemöhle kommit ut med orangea höpåsar :love: Dock får man punga ut med 99kr/st för dessa

Jag har funderat lite.. borde man inte kunna sy egna i typ vaxduk? Då får man ju påsar som ingen annan har iaf! :idea:

Schockemöhle har gjort knallorangea höpåsar. Jättehäftiga, står på inköpslistan :love: :angel: Dock dyra, 100 kr st. Själv kör jag med tråkiga IKEA kassar.

Edit:
Såg att flera redan poängterat det ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 567
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi... 48 49 50
Svar
986
· Visningar
27 764
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
17 011
Senast: Niyama
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka