FT_ryttare

Trådstartare
Hej.
synd att d gick mindre bra för svenska hopplaget igår.
men malin ligge rju hyfsat till in för finalen imorron som direktsänds på SVT 24.
koll apå ridsport.se så ser ni tiderna.. började runt 12.
 
Malin Ligger la 12:a?+
Laget kom 7:a eller något sånt..
det är alltid Malin som är bäst, det är bra!!
hehe
 
spela roll om d e just malin som e bäst. själv ser jag gärna att helena o mynta e bäst för mynta e så himla frän häst!!
O dessutom så va ju inte malin bäst i VM.. men tjejerna e nästan alltid bättre än killarna i lage nu förtiden..Girl POwer!
 
Va inte Malin bäst i VM....humm så du såg inte när hon kom 2:a eller...nu menar jag itne Jerez när Helena kom 4:a..för hon inte kunde rida de andra hästarna..synd om henne..
Malin har klass och stil..men en snobb
 
Synd de gick så pass dåligt när alla trodde det skulle gå så bra, men det är juh så det är. Ju mer favorit man är juh sämre går det...oftast :( aja hoppas på att Malin kan klättra lite på listan i finalen iaf!! :bump:
 
det e väl jättkul att både Malin och Peter kom med till den individuella idag!
Ni kollar väl på TV det börjar 12.05.
 
har malin kommit 2.a i ett VM??? nä inte vaja vet.
kanske i en klass i VM men inte i finalen. skitsamma!
jo e jätteskoj att både malin o peter e med.
Många förväntade sej ju att d skulle gå bra o att medaljen skulle upprepas. Men dom enda som inte verkar bry sej om press e tyskland. dom e helt makalösa. o Ludde..rider som en dröm!
 
nej..jag skrev fel...Malin Kom 3:a i Världscup finalen i Las vegas!
hehe...hon har väl rätt snygg stil? bättre än Helena tycker jag.
Men Peter har snyggast!
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
72 947
Senast: fio
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
466
Utrustning Hej! Jag har en fundering, min häst har börjat få skav av schabrakkanten så har bokat tid för sadelkoll och tänkte att jag fram tills...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp