Hoppa Travare?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare emilia_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 656
Sv: Hoppa Travare?

Vid vilka tidpunker på året brukar dem anordna förjakter?
Det ska jag definitivt åka på! :)

Sv: Hoppa Travare?

Hubertusjakt rids på hösten, till minne av Hubertus. Sist jag var med var det första helgen i november, men förjakterna låg från sista helgen i september till sista helgen i oktober. Vet faktiskt inte vilket datum som är Hubertus-dagen... Men olika klubbar har jakt olika tider på hösten har jag märkt, vilket i och för sig är bra, för då kan man ju hinna med att rida mer än en! :idea:

Skapade en tråd för en tid sen på Andra Grenar om just årets jakt och förjakter hos Stockholms Fältrittklubb, men hittills har ingen skrivit något svar. Undrar vilket datum det blir i år, för det står inte på deras hemsida ännu...

Liknande trådar

Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 928
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: Pinus
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka