Hoppa Travare?

Sv: Hoppa Travare?

Vid vilka tidpunker på året brukar dem anordna förjakter?
Det ska jag definitivt åka på! :)
 
Sv: Hoppa Travare?

Hubertusjakt rids på hösten, till minne av Hubertus. Sist jag var med var det första helgen i november, men förjakterna låg från sista helgen i september till sista helgen i oktober. Vet faktiskt inte vilket datum som är Hubertus-dagen... Men olika klubbar har jakt olika tider på hösten har jag märkt, vilket i och för sig är bra, för då kan man ju hinna med att rida mer än en! :idea:

Skapade en tråd för en tid sen på Andra Grenar om just årets jakt och förjakter hos Stockholms Fältrittklubb, men hittills har ingen skrivit något svar. Undrar vilket datum det blir i år, för det står inte på deras hemsida ännu...
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: zarmino
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 232
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
727
Senast: Lutten
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 340
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp