JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte vad jag ska göra för att komma vidare och må bättre.
Från psykiatrin finns ingen hjälp att vänta sig så nu har jag googlat efter medial vägledning och healing.
Det kan knappast bli sämre än psykvården.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur jag tog mig ur ångest långsiktigt
Dagbok Jag har insett att jag skulle vilja sprida hur jag tog mig an depression och ångest. Förhoppningen är att det kan hjälpa någon på något...
Startad av Hippocampus
20 Dec 2025
Svar: 0
Visningar: 433
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Jag är inte psykpatient längre
Dagbok (obs! nämns lite om övergrepp och suicidtankar)
Jag ville skriva detta för snart ett år sen men lät bli pga läget på buke. Ska försöka...
Startad av Niyama
31 Okt 2025
Svar: 5
Visningar: 1 402
Dagbok
Molntjänster och Motvallskärring
Dagbok Kanske lever jag i fel värld eller fel tid. Men jag har totalruttnat på att ekonomi och marknad ska styra hela våra liv och samhällen...
Startad av cassiopeja
15 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 314
Dagbok
Dejtingtråden 39
Svar: 938
Visningar: 58 795
Allmänt
Valvaka!
Tjatter Man bär på smitta långt mer än de dagar man ligger i sängen, så för att det ska vara effektivt för att smitta inte ska spridas alls så...
Thaliaste
6 minuter sedan
Svar: 1 255
Visningar: 31 796
Allmänt
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tänker, utan att vara lösning på ditt problem, skippa bidrag till kläder. Mat och hyra tycker jag du ska stå för. Många ungdomar...
tara
11 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag vet inte om jag platsar här för jag är så dålig hundtränare att jag inte ens är en i princip.. Min hund är över ett år nu och han...
Exile
15 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 470
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 218
Hund