Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar nog hellre ankan med hus, och hundAnka med hus, hund och humor söker …
*Änka

Haha, vad kul!Arabhästen viktig för beredskapen – men riskerar att dö ut
Läser vidare under, den kan komma att ersätta traktorn...
Hinner tänka, men vaddå arabhästen, menar dom den ska vara mer tålig vid torka och klimatförändringar, hur ska den kunna dra så tungt, riskerar den att dö ut,,..Det är väl ändå en hyfsat populär och större ras? Nä vad e det här för tokigheter?
Läser igenom, Arbetshästen !!!ah ok, absolut mer logik i det
Haha, vad kul!
Dock är betäckningssiffrorna nere i botten, så det finns inte sådär jättemånga. 59 betäckningar 2025, alla lär inte leda till levande föl tänker jag.
Men, araben är talrik internationellt, så den överlever nog nergången i Sverige![]()
Ja, det är värre med rent svenska raser!Haha, vad kul!
Dock är betäckningssiffrorna nere i botten, så det finns inte sådär jättemånga. 59 betäckningar 2025, alla lär inte leda till levande föl tänker jag.aSer
Men, araben är talrik internationellt, så den överlever nog nergången i Sverige![]()
Vet inte hur många gånger jag läst exakt samma fel på NordeaLäste i en annan tråd att @MJLee skulle ta med sig sin kusin till Nordkorea för att betala räkningar och tyckte att det lät lite extremt...
Nordea heter den svenska banken ja!