Hormonspiral!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Nile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 644
N

Nile

Jag satte in en hormonspiral den 22 september. sen dess har jag haft EN blödnings fri dag. vilket känns förjävligt.. visst jag vet att man kan blöda de tre första månaderna. ok om man blött lite. men jag tycker jag blöder en hel del. Jag trivs inte alls med det, vet inte om jag ska stå ut ett tag eller om jag ska ta ut den.. Ni andra som haft sprial, hur tyckte ni att det var?

Sv: Hormonspiral!

jag blödde konstant i 6 veckor efter att jag satte in min spiral och sen hade jag mer dagar med blödningar är blödningsfria dagar i ytterligare några månader... nu efter ett halvår har det stabiliserat sig... det visade sig att jag hade en polyp på livmodertappen och efter att den togs bort så försvann nästan blödningarna helt... ring din BM om du har frågor...

usch då det låter inte roligt! jag ska till bm senare idag för att klippa av trådarna, då dom är för långa. men vet inte om jag ska be henne ta ut spiralen istället. trivs inte alls med att ha det såhär:(

jag blödde konstant i 6 veckor efter att jag satte in min spiral och sen hade jag mer dagar med blödningar är blödningsfria dagar i ytterligare några månader... nu efter ett halvår har det stabiliserat sig... det visade sig att jag hade en polyp på livmodertappen och efter att den togs bort så försvann nästan blödningarna helt... ring din BM om du har frågor...

Jag blödde till och från de två första månaderna, sedan upphörde det helt. Det är två år sedan nu :banana:

Blödde tre dagar sen inte en droppe, bytte i slutet av aug. Älskar hormonspiral,har haft det sen efter jag fick första barnet för 16 år sedan har jag haft mens max tio ggr. Helt underbart är det.

Lyckos.. jag tog ut min förra veckan.. klarade inte av blödningarna.. tyvärr. trodde verkligen spiralen skulle vara bra.

Blödde tre dagar sen inte en droppe, bytte i slutet av aug. Älskar hormonspiral,har haft det sen efter jag fick första barnet för 16 år sedan har jag haft mens max tio ggr. Helt underbart är det.

uscha, det låter inte skoj. Jag älskar min spiral, blöder pyttepyttelite nån gång var tredje månad och det är underbart!

Edit: Ser nu att du har tagit ut spiralen, jag hoppas det blir bättre utan för dig :)

Jag har en mirena hormonspiral. Jag blödde första1½ månaden typ, men sen gick det över och jag hade ingen mens ngn månad, sen var 4:e vecka vanlig mens och nu typ var 6-8 v. Skumt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 610
Senast: tott
·
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 078
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka