Horse Guard täcken?

Fibusen

Trådstartare
Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från Färjestads rid och trav, hittar inget märke på täcket, kanske deras egna? ) regn med fleecefodring så blev det precis på gränsen då hästen i fråga är ganska grov och bred. Jag har nämligen beställt ett från HG nu vilket jag också tog i 135. Bör jag försöka stoppa det och byta till ett 145? Eller är dom rymliga?
 

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nytt flugtäcke då det jag köpte senast inte blev bra. Men jag är osäker på storleken. Jag har flera HW täcken i storlek 140...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: MiniLi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
906
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Hoppas ingen blir galen på alla mina trådar nu :angel: För ungefär 3 veckor sedan köpte jag ett ofodrat HW Amigo regntäcke till min...
2
Svar
24
· Visningar
2 455
Utrustning Hejsan! I falsterbo sprang ja förbi en liten affär som jag senare fått reda på kursade efter falsterbo. De sålde ut de vackraste...
Svar
8
· Visningar
3 031
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp