Bukefalos 28 år!

Horse Reality II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Deloryan 11:52:

This'll be the message you'll receive upon login "There has been a lot of talk about the conformation show scores. After quite a bit of digging around in our code, we found the issue. The show calculations were majorly bugged and needed to be wiped. We are terribly sorry that this happened! We understand this can be frustrating and isn't the best scenario. We take full responsibility of the matter and like to offer you some compensation. You received: 500 DP (equals 5DP in the old system), 5 free show entries (150 HRC) per horse and the Bugpocalypse milestone. On top of that, the conformation shows run every hour and +10% energy refills happen every 30 minutes until January 3rd. Should you want more details, please read the full post in the News section of the forum."
 
Jag tycker nog 5DP (500) är lite lite. Men sedan vet jag inte hur mycket jag kan förvänta mig att mina hästar förlorar på det iofs. Det borde ju vara så att det även kan ändras till det bättre tänker jag.

Sedan är jag 100% för att spelet utvecklas och att buggar tas bort, så egentligen när jag tänker efter kunde jag lika gärna varit utan kompensation.
 
Från deras FB:
The last 25 show entries, listed ribbons and predicates will be reset. As for compensation, all players will be receiving 150 HRC per horse they own as well as 500 DP (equals 5DP in the old system) will be added to your account. We're even working with our artist to create a milestone for this huge bug. We will not be removing any rewards gained through horses that have previously won day champion.
We are terribly sorry for this inconvenience, we will try and have the game back up as soon as possible.


Fattar jag det rätt att hästar som vunnit DayCh inte kommer bli av med sina rewards?
 
Från deras FB:
The last 25 show entries, listed ribbons and predicates will be reset. As for compensation, all players will be receiving 150 HRC per horse they own as well as 500 DP (equals 5DP in the old system) will be added to your account. We're even working with our artist to create a milestone for this huge bug. We will not be removing any rewards gained through horses that have previously won day champion.
We are terribly sorry for this inconvenience, we will try and have the game back up as soon as possible.


Fattar jag det rätt att hästar som vunnit DayCh inte kommer bli av med sina rewards?
Jepp, om du vann HRC, DP eller liknande pga att din häst blev Day Champ, så får du behålla det du vann. Det är bara resultaten som stryks. :)
 
Haha, väldigt rart av dig, men jag tycker ju OM den lilla pixelhästen något fruktansvärt mycket. :o Jag blir känslomässigt bunden till mina små pållar.

Haha, jag vet, jag är likadan. Kan inte ens gå in och titta på mina pensionerade hästar för jag tycker det känns för sorgligt.
 
Med andra ord skulle man varit snabb och åldrat upp fölen och köpt boxplatser innan ändringen.... För jag antar att priset på saker kommer vara densamma trots ändringen i värde på dp? :nailbiting:
 
Jag har varit så himla upptagen på sistone, så har bara hunnit spela lite sporadiskt och inte kollat den här tråden. Måste erkänna att jag inte riktigt förstår vad dessa ändringar egentligen kommer innebära, men det känns ju lite nervöst :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blev Nya Zeelands Caroline Powell med Greenacres Special Cavalier som vann Badminton Horse Trials under den gångna helgen. Ryttaren...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ronneby horse center öppnar igen efter tre veckors isolering
Svar
0
· Visningar
85
Senast: Gunnar
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 480
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp