Allmän tråd om reality-TV

geting

Trådstartare
Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D
Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter?

En ny säsong av Älskar, älskar inte började precis på discovery+. Min kille är britt på väg till Sverige, så det är kul att kolla tillsammans när man kan känna igen sig lite. Första avsnittet kändes lite för kort för att jag skulle kunna gotta in mig i paren, dock. Blir nog intressant med en nigeriansk prins…
 
Åh, hade tänkt starta en tråd för Älskar, älskar inte men hade nog aldrig kommit ihåg det ändå:D Ser på vanliga kanal5. Det där med prinsen blir nog... intressant. Hoppas på att de ständiga sexreferenserna med Lars&Fiona minskar denna säsong men högst otroligt. Annars är det väl som tidigare säsonger men att Christy kommer hit hade jag nog aldrig trott;)
 
Va roligt!
Kommit en ny säsong av Vanderpump :D

Jag ser det mesta 🙈 Houswifes of Miami och Beverly Hills släpps ett varje vecka

Sen finns det en "Married at first sight" USA på SVTplay som släpps ett avsnitt varje tisdag
 
Apprpå ”Älskar älskar inte” så har ni sett den Danska och Norska motsvarigheten?
Omg. Vilka karaktärer.
Ja! Det övergripande temat för alla skandinaviska varianter verkar vara ”gubbe med sydostasiatisk kvinna” :bag: men fastnade för några av paren! Typ den blinda mannen med kvinnan som mest verkade tycka han var jobbig.

Sen finns ju AnneMa, som är ett kapitel i sig själv… Undrar någon av dem har orkat ladda ner duolingo än eller om hon fortfarande är fast besluten att kärleken inte kräver ett gemensamt språk.
 
Ja! Det övergripande temat för alla skandinaviska varianter verkar vara ”gubbe med sydostasiatisk kvinna” :bag: men fastnade för några av paren! Typ den blinda mannen med kvinnan som mest verkade tycka han var jobbig.

Sen finns ju AnneMa, som är ett kapitel i sig själv… Undrar någon av dem har orkat ladda ner duolingo än eller om hon fortfarande är fast besluten att kärleken inte kräver ett gemensamt språk.
AnneMa…god gud.
Men den danska tjejen i USA som vill vrida klockan tillbaka till 40-talet och leva som kuttersmycke och bara shoppa. Hjälp.
Det är inte många par som man inte häpnar inför.
 
Jag älskar reality, även om jag vet att det kanske inte gör en mer intelligent att titta på. 😅

Kollar gärna:
Selling Sunset (netflix)
Gifta vid första ögonkastet (SVT)
Love is blind (netflix)
Paradise hotel (?)
Robinson (tv4)
Bachelor / Bachelorette 8tv4)

Kollade på Älskar, älskar inte tidigare men tyckte förra säsongen var väldigt långtråkig.
 
Nu finns ny säsong av Love Is Blind USA på netflix 🥰

Bara sett 3 avsnitt men de första som sågs verkar passa ihop tycker jag! De blev väldigt glada båda så jag hoppas de håller
 
Precis hittat Girls of Oslo på Prime. Perfekt :D

Annars är det mest alla säsonger/varianter på Below Deck, men kommer ju aldrig ihåg vad jag sett och inte 😅
 
Ja! Det övergripande temat för alla skandinaviska varianter verkar vara ”gubbe med sydostasiatisk kvinna” :bag: men fastnade för några av paren! Typ den blinda mannen med kvinnan som mest verkade tycka han var jobbig.

Sen finns ju AnneMa, som är ett kapitel i sig själv… Undrar någon av dem har orkat ladda ner duolingo än eller om hon fortfarande är fast besluten att kärleken inte kräver ett gemensamt språk.
Jag såg Robin och Charity häromdagen i Las Palmas. Ärligt talat var det gubben som såg dom och gjorde mig uppmärksam. Han tittar inte på sådana program, säger han.
 
Alltså jag har av någon anledning fastnat för Dubai Bling på Netflix. Rika människor som skapar drama och beter sig som barn 🙈
Låg hemma sjuk med feber nån gång förra året, lyckades beta igenom hela första säsongen :crazy: ingen annan i hemmet förstod min fascination…
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 633
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 280
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 328
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 878
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp