Allmän tråd om reality-TV

Åh måste snacka av mig lite om love is blind säsong 6. fy faaaaaaaaaaaaaaan.


Denna video är så jäkla rolig, det finns lite spoilers från pods så kolla inte om man inte har något emot lite spoilers ;)
 
Nu har jag sett första avsnittet av säsong 6, Love is Blind USA (ja, efter säsongen redan är slut… 😅)

Matthew!!! Vilken twist!! Jag som brukar vara så skeptisk, trodde ändå han var genuin :bag:
 
Rekommenderar Blown away på Netflix. S4 har släppts nu. Det är tävling i glasblåsning. Så häftigt att se!
 
Såg precis klart på Love is blind USA säsong 4 och påbörjade nu 5e. Har redan fått spunk på Lydia. Särskilt när hon tröstar Aaliyah efter att hon berättade om sin tidigare otrohet. Jag tycker han hade en helt rimlig reaktion medan Lydia som inte ens var med får det att låta som att han var hur hemsk som helst och inte förtjänar henne.
 
Som en sann älskare av amerikansk reality är streamingtjänsten Hayu ett måste😁. De har ALLT material från Bravo och även från Peacock. Vilket innebär alla Real Housewives, alla Below Deck, Vanderpump Rules, 20 säsonger Kardashians osv osv. De har även en hel del true crime.

Jag ser typ allt🙈.
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 631
Senast: LovingLife
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 279
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 328
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 878
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Avla utan fullständig stam?
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp