Bukefalos 28 år!

Horse Reality II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shit, gick in och tittade på den hingsten, plattan låste sig och i mitt hysteriska klickande ( tröttnade, inte första gången det hänt idag:meh:) klickade jag visst i att jag ville betäcka med den..O_o blir man bannad nu tro:nailbiting::nailbiting::arghh: Skrev direkt i forumtråden att det hänt, hoppas de kan ta tillbaka alla dp och inte stänger mitt konto...

Åh nej, vilken otur! Det kanske går att rapportera sig själv och skriva där vad som hänt? Man borde ju inte bli bannad om man direkt säger vad man råkat göra liksom och ber dem ändra tillbaka
 
Förresten, tänk på att ev ta bort auktioner som går ut under morgondagen om spelet ska ligga nere hela dagen (eller lägg bud precis innan sajten stänger om ni vill köpa billigt ;) )
 
Shit, gick in och tittade på den hingsten, plattan låste sig och i mitt hysteriska klickande ( tröttnade, inte första gången det hänt idag:meh:) klickade jag visst i att jag ville betäcka med den..O_o blir man bannad nu tro:nailbiting::nailbiting::arghh: Skrev direkt i forumtråden att det hänt, hoppas de kan ta tillbaka alla dp och inte stänger mitt konto...
Såg du Deloryns svar till dig?
 
Om det inte är fusk med i den där spelaren som köpte hästen av @Iamia så blir jag ytterst förvånad. Spelaren heter ZuZiaa_ där finns två ston betäckta med den här mustanghingsten https://www.horsereality.com/horses/237442/foal-doe-237442 han står inte till avel nu men ägs av en person med namn Zuz_a
Låter ju skumt... :down:

Det tråkigaste är ju att mina söta hästar lär hamna hos Gisela nu... Det var ju inte riktigt det jag ville. :( Men bankkonot är på bra humör iallafall! :p
 
Ännu ett bottennapp fött, 601+587 i GP=564. Alltså okej att jag inte är helt hajj ännu på hur kombinationerna bör sättas ihop men hur kan ALLA kombinationer jag gör resultera i urusla föl när föräldrarna har medel+högt GP?! Alla!
 
Jag är inte helt nöjd med att alla resultat slopas. Jag förstår ju varför det måste ske, men jag är orolig för vad det kommer innebära för mina hästar. Jag har varit vääldigt bestämd med att mina hästar som jag avlar på ska ha stjärnor (med ytterst få undantag). Vad kommer morgondagens förändringar innebära?

Också, är alla VG och G säkra, eller kan de också ändras. Jag blir INTE glad om t.ex. min 11 VG-isis som jag köpte dyrt plötsligt har färre VGn imorgon. I så fall blir det nog rage quit för mig.
 
Alltså, själv känner jag att det är smällar man får ta när man spelar relativt nya spel som är under utveckling.
Klart det är trist, men det är inte hela världen för mig att jag blir av med resultat.
 
Jag är inte helt nöjd med att alla resultat slopas. Jag förstår ju varför det måste ske, men jag är orolig för vad det kommer innebära för mina hästar. Jag har varit vääldigt bestämd med att mina hästar som jag avlar på ska ha stjärnor (med ytterst få undantag). Vad kommer morgondagens förändringar innebära?

Också, är alla VG och G säkra, eller kan de också ändras. Jag blir INTE glad om t.ex. min 11 VG-isis som jag köpte dyrt plötsligt har färre VGn imorgon. I så fall blir det nog rage quit för mig.
Som jag förstod det var det resultaten som var fel. Exteriören ska till allra största delen vara helt korrekt.
 
Som jag förstod det var det resultaten som var fel. Exteriören ska till allra största delen vara helt korrekt.
Hmm, kanske det är som det där stofölet jag köpte på foundation, vars text gav indikation på Good eller Average på shoulders, men resultatet visade Below Average? Jag hoppas att det bara är sådana missar som gäller för texten. (Och dessa parningar där båda föräldrarna har VG på en punkt, men där fölet fått BA som resulterat på samma punkt, såklart.)

Ja, ja, vi lär förhoppningsvis få se om några timmar. Hoppas att det inte tar allt för lång tid att fixa, annars vet jag inte hur jag ska spendera min lediga förmiddag. :p
 
Tycker också det är lite störigt att de wipar alla resultat, men förstår också att de gör det...


Är dock så himla nöjd med min friserfölis som föddes i natt :banana:
GP618 (riktigt högt för rasen) och denna confon:
Foal Doe 248160 has a powerful and balanced step. He has an amazing two-beat rhythm. Seems like you can keep his canter under control easily. Foal Doe 248160's gallop is under control and has some nice extended strides.

His posture is perfectly balanced. His head looks pretty elegant. Foal Doe 248160 has good shoulder muscles working. His back will be heaven for a rider, flexible but sturdy! There's great engagement in the hindquarters. Foal Doe 248160's front legs are practically identical, nice symmetry and standing straight. His feathering is amazing and looks thick.


Typ inga friesers har mer än Good på Canter och Gallop, så jag är jättenöjd!
Men väntar med att ställa honom tills efter dagens uppdatering :p
 
Jag är inte helt nöjd med att alla resultat slopas. Jag förstår ju varför det måste ske, men jag är orolig för vad det kommer innebära för mina hästar. Jag har varit vääldigt bestämd med att mina hästar som jag avlar på ska ha stjärnor (med ytterst få undantag). Vad kommer morgondagens förändringar innebära?

Också, är alla VG och G säkra, eller kan de också ändras. Jag blir INTE glad om t.ex. min 11 VG-isis som jag köpte dyrt plötsligt har färre VGn imorgon. I så fall blir det nog rage quit för mig.

Äsch, i så fall kan jag köpa tillbaka den för samma pengar. Borde räknas som dolt fel, va? :D
 
Nu sitter jag med alldeles för många hingstföl som jag vill behålla. De är relativt bra, söta och mina egna uppfödningar så hur ska jag kunna sälja? :arghh:
 
Jag är inte helt nöjd med att alla resultat slopas. Jag förstår ju varför det måste ske, men jag är orolig för vad det kommer innebära för mina hästar. Jag har varit vääldigt bestämd med att mina hästar som jag avlar på ska ha stjärnor (med ytterst få undantag). Vad kommer morgondagens förändringar innebära?

Också, är alla VG och G säkra, eller kan de också ändras. Jag blir INTE glad om t.ex. min 11 VG-isis som jag köpte dyrt plötsligt har färre VGn imorgon. I så fall blir det nog rage quit för mig.
Det lär inte påverka den biten så extremt mycket. De flesta som fått star lär få star igen, det är väl mer att hästar med dålig/halvbra exteriör inte ska få poäng uppåt 90. Så har man bara sållat ut de med star lär man vara rätt safe, lär inte hända nåt drastiskt där. Har man däremot pensionerat hästar med flera VG till fördel för hästar med enbart G eller G och A för att de fått högre poäng så är man nog i ett lite sämre läge.
 
Det lär inte påverka den biten så extremt mycket. De flesta som fått star lär få star igen, det är väl mer att hästar med dålig/halvbra exteriör inte ska få poäng uppåt 90. Så har man bara sållat ut de med star lär man vara rätt safe, lär inte hända nåt drastiskt där. Har man däremot pensionerat hästar med flera VG till fördel för hästar med enbart G eller G och A för att de fått högre poäng så är man nog i ett lite sämre läge.
Någon föreslog i tråden att man under en period får ta tillbaka pensionerade hästar för att ställa ut dom igen.
Låter inte helt fel
 
Någon föreslog i tråden att man under en period får ta tillbaka pensionerade hästar för att ställa ut dom igen.
Låter inte helt fel
Oh. Det skulle jag se som ett straff. :o Iallafall om de hux flux bara skulle stå i stallet igen. Jag har massor (som jag gärna bara vill glömma bort)... :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blev Nya Zeelands Caroline Powell med Greenacres Special Cavalier som vann Badminton Horse Trials under den gångna helgen. Ryttaren...
Svar
0
· Visningar
93
  • Artikel
Hästnyheter Ronneby horse center öppnar igen efter tre veckors isolering
Svar
0
· Visningar
81
Senast: Gunnar
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 381
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp