Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått mitt andra mustangföl, inget roligt färganlag, sämre GP än båda föräldrarna, sämre confo på pappret. Men verkar ändå gå bra på utställningen? Får väl vara kvar och samla xp sålänge den inte behöver egen box.![]()
Är det inte bra att ha någon form av beskrivande text i första inlägget även i denna tråden? Svårt för eventuella nya att fatta vad det handlar om annars.Skriv på!![]()
Är det inte bra att ha någon form av beskrivande text i första inlägget även i denna tråden? Svårt för eventuella nya att fatta vad det handlar om annars.
---
Kan för övrigt upplysa alla om att det här "giving birth within 24 hours" kan innebära att det sker först vid midnatt.Tur att det var ett dubbelgult sto som fick över 80 på första utställningen, så den ska väl vara säljbar i alla fall.
![]()
Jag söker efter hingstar som står i avel och tittar på ungefär vad de kostar (och sen lägger mig lägreÅldrade upp min superwelshhingst och satte honom tillgänglig för avel. Han har 6VG och 6G, GP 613. Har fått 94,950 på utställning. Men är dock vanligt brunVad sätter man för pris? Är helt lost
https://www.horsereality.com/horses/143079/maeseithin-cai
Haha jag gör tvärtom, lägger mig i övre spannet. Får ändå betäckningar.Jag söker efter hingstar som står i avel och tittar på ungefär vad de kostar (och sen lägger mig lägre), marknad och efterfrågan
![]()
Exakt. Jag tänker mig även att det ökar chansen att få bättre ston, även om det såklart inte är en garanti. Men jag vet ju själv när jag väljer hingst, jag är ju beredd att lägga ut mer på betäckningar för de bästa stona än för de lite halvbra.Jag tänker likadant som @Hedinn. Vill inte att mina hingstar ska användas till allt och alla eftersom jag själv vill använda dem. Dyrare språngavgift ger mer varierad avelsbas på lång sikt då fler hingstar används.
@Gabby_Ossi Såg precis denna angående skritten: "Foal Doe 168338's toes are dragging just a touch"
Kunde tydligen bli värre
( https://www.horsereality.com/horses/168338/foal-doe-168338 )
Tack! Hade inte sett de värsta på skritt (eller trav) innan![]()