Typiskt. Såg ett welshföl med coola blå ögon men hann inte trycka innan nån annan norpade den. Är väl antagligen champagne eller nåt annat kul.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha ett sto (hingst går bra) med stammen e. Marqish möjligen Nadim (ej W3 de är sämre) eller Kareem, u. Albadeia/Adira.@Shaggy
Vad är du ute efter i Asien? Och i andra världsdelar? *nyfiken* Vi verkar ju ha lite olika avelsmål, så jag vill lära mig mer![]()
Den är positiv. Den betyder hög GP för "surfootedness"Inte jag heller, undra om någon kommer köpa den
Förstår inte om den här meningen är positiv eller inte: "If your horse could strut she would. She's got the most confident walk ever."
Den är positiv. Den betyder hög GP för "surfootedness"
Mina är inte så bra att de skulle få inkomster ändå tror jag, därav mitt val för att få någon inkomst.Haha jag gör tvärtom, lägger mig i övre spannet. Får ändå betäckningar.Innan sökfunktionen är utvecklad bör det ju funka ändå, sen får jag hellre mer för färre betäckningar än tvärtom - bättre att få spridning på aveln, tänker jag. Speciellt om jag tänker använda hingsten själv.
Plus att jag hellre ser att bra hingstar kostar lite, så det inte blir näst intill gratis att betäcka med bra hingstar så hela den biten slutar vara en inkomstkälla till slut.
Inte i hästavelnTack
Tycker "strut" låter som något negativt bara.
Haha, lite fint struttande :PInte i hästavelnDen går stolt och visar upp sig typ.
Jag kan hålla koll och köpa en åt dig om jag ser någon dyka upp. Det är ju ”hemmaplan”Jag vill ha ett sto (hingst går bra) med stammen e. Marqish möjligen Nadim (ej W3 de är sämre) eller Kareem, u. Albadeia/Adira.
De verkar hart när hopplösa att få tag i
Nu har jag impulshandlat en häst av "fel" ras igen för att den var sötEn gul welsh med SW. Jag som var i Afrika för att försöka hitta en avkomma efter The Governor, som jag kommit fram till är mörkt gulbrun = en tredje gullinje bland Oldenburger. Men, det var helt dött bland oldies så jag råkade ta med den lilla welshen hem istället
Tillägg: Nu såg jag att han har blåa ögon![]()
Inte som jag har kunnat hitta. Jag söker alltså ett sto med riktigt bra konfo (egentligen skiter jag i antalet VG utan många starka G är helt ok) och relativt hög till hög GP att avla mot min hög GP hingst med 3 A. Den bästa kombon är Marqish/Adira med de andra kommer nära efter. Stoet kan säkert komma även från andra världsdelar men det är Asiens stammar jag kan bäst. De viktigaste punkterna i confon är posture, rygg och framben men just de här verkar lämna jämn hög kvalitet så ser du en klicka läs inte. Jag köper den även om det skulle vara måndagsbarnet.Jag kan hålla koll och köpa en åt dig om jag ser någon dyka upp. Det är ju ”hemmaplan”är det något i beskrivningen som skulle göra att du vägrar köpa den av mig sen?
![]()
Jag ska hålla koll. Just nu ligger två Kareem/Elisany-ston i foundation, båda med riktigt trevlig beskrivning, så de åker nog och gör att nya ramlar in. Jag lurkarInte som jag har kunnat hitta. Jag söker alltså ett sto med riktigt bra konfo (egentligen skiter jag i antalet VG utan många starka G är helt ok) och relativt hög till hög GP att avla mot min hög GP hingst med 3 A. Den bästa kombon är Marqish/Adira med de andra kommer nära efter. Stoet kan säkert komma även från andra världsdelar men det är Asiens stammar jag kan bäst. De viktigaste punkterna i confon är posture, rygg och framben men just de här verkar lämna jämn hög kvalitet så ser du en klicka läs inte. Jag köper den även om det skulle vara måndagsbarnet.
De har legat där i sen 2 tiden och ingen köper demJag ska hålla koll. Just nu ligger två Kareem/Elisany-ston i foundation, båda med riktigt trevlig beskrivning, så de åker nog och gör att nya ramlar in. Jag lurkar![]()
Spännande. Saqr lämnar fina hästar men tyvärr väldigt låg GP Jag har bara en u Nahema men har för mig hon lämnar lite ojämnt och inga wow.@Shaggy nu är ena såld, den mörkare, ersatt med en hingst Saqr/Nahema
Min Saqr är ”ful” = inte riktigt star, och 644 i GP, men 301 i reining.Spännande. Saqr lämnar fina hästar men tyvärr väldigt låg GP Jag har bara en u Nahema men har för mig hon lämnar lite ojämnt och inga wow.
Den här är e. Saqr u. Adira som synes fin häst men låg GP
https://www.horsereality.com/horses/68499/lin
Jag måste nog skaffa mig ett liv (eller ork att leva det livet)Visa bifogad fil 21604