Horse Saver regntäcke, vart finns de?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 743
Sv: Horse Saver regntäcke, vart finns de?

gah nej inget täcke, men dock annat *le*

ska till en annan butik i morgon så får se om jag hittar där =)

/M

Hmm.. är super nöjd med vintertäcket så hoppas att jag blir lika nöjd med regn om jag nu hittar ett..

har börjat att se efter andra alternativ..

/M

Vad är andra alternativ då? Jag kan hjälpa dig snoka fram andra täcken om du vill :p Ge mig bara märken så letar jag webshoppar som säljer dom ;)

Aladdin skrev:
Jag har köpt ett sånt täcke men jag lämnade det tillbaka fortare än kvickt då det inte höll tätt för fem öre. (Och fortsatte att använda mitt lite slitna 10 år gamla Bucas regntäcke istället som ALDRIG läckt!)

Då fick du nog tyvärr ett måndagsexemplar. jag har två regntäcken av samma märke och de har aldrig läckt - håller för en hel dags spöregn i hagen!

det va nog ett måndagsexemplar ja. :smirk: alla som jag har pratat med som har horse savers täcken är SUPER nöjda! mina håller i vilket väder som, TOPPEN täcke! :bow: ;)

ja du, har nu sagt att vad som helst för regntäcke med glansig insida ... nu är jag less på att leta =(

så släng fram täcket åt mig =)

Priset har inte så stror betydelse just nu, men vill gäna komma under 1000kr

/M

Aladdin skrev:
Jag har köpt ett sånt täcke men jag lämnade det tillbaka fortare än kvickt då det inte höll tätt för fem öre. (Och fortsatte att använda mitt lite slitna 10 år gamla Bucas regntäcke istället som ALDRIG läckt!)

Jag har ett Horse Saver, regntäcke med fleece i och teflonbelagt. Har ALDRIG haft ett så bra täcke :banana:

Liknande trådar

Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Jeps
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka