Har velat ganska mycket för ville ha en multisport vagn eftersom vi ändå bor i Norrbotten nu, tänkte passa på att använda med skidor till vintern så man verkligen kan använda den året runt liksom. Och har letat begagnat men den marknaden är så dålig häruppe, de finns för få som säljer och för många som köper

dessutom sällan det är något ute till salu tycker jag. Så jag lyckades övertala sambon om en ny

helt sjukt, alltid köpt våra vagnar begagnat annars men utbudet var större där vi bodde innan.
Det blev en Thule chariot cross 2

Jag funderade ganska länge mellan olika och försökte först hitta billigare.. men läst recensioner och först var jag inne på en dyrare (sport) men tycker handbromsen blev överflödig, har föredragit vagnar när vi inte haft handbroms innan.. Det har lutningsbara säten vilket blir bra om de sover i vagnen - åtminstone lillan lär ju göra det.
Så kolla olika och jämnför är väl mitt tips - fundera vad ni ska använda den till, där går ju köpa billigare om man inte vill ha till alla aktiviteter. Ska man ha till bara ett barn blir det ju billigare också

Och hoppas ni hittar begagnat, säkert bättre utbud hos er än här