Meen så fina ni är!Jag har också en coracor men tycker det är så svårt att få till huvudet i en bra position.
Och inte få bebis helt sne. Antar det är något man får träna på.
Jag har inte heller fått till det riktigt än, men bara att träna på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meen så fina ni är!Jag har också en coracor men tycker det är så svårt att få till huvudet i en bra position.
Vad ni skriver massa kul, mysiga och härliga inlägg
Jag grävde ner mig totalt i bebishålet och kollar inte buke så ofta, amningen strular en del då bebbot har för litet grepp men vi kämpar på och hoppas det blir ordning snart så jag har mer ork för viktiga saker som buke tex
Tänkte ju skriva en förlossningberättelse dels för det är kul att själv kunna läsa sen samt jag älskar att läsa andras.
Men nu vet jag att många som väntar barn läser trådarna här och min förlossning gick bra till slut men den känns inte lämplig att dela här ifall nån blir uppskrämd.
Bebbot är iaf en ljuvlig liten varelse, otroligt lik sin storasyster och pappa men ändå sin egen. Vill va nära hela tiden och har börjat kolla in omvärlden nu senaste dagarna![]()
Jag har också en coracor men tycker det är så svårt att få till huvudet i en bra position.
Meen så fina ni är!
Jag har inte heller fått till det riktigt än, men bara att träna på![]()
Jag har också en coracor men tycker det är så svårt att få till huvudet i en bra position.
Meh vad krångligt. Kanske enklast att ringa och fråga?Vi håller också på med försäkringsstrul tydligen…
Vi fick ju kompletterade frågor att fylla i pga prematur bebis. Eftersom han inte vårdats på neo eller annan avdelning, inte fått någon medicinering och inte har några kvarvarande symptom eller besvär fyllde jag inte i något sånt.
Nu har vi fått nytt brev om att de saknar uppgifter i formuläret. Vilket ju är sant eftersom jag inte kryssat för bekymmer han inte haft…
Fattar inte hur jag skulle fyllt i dessa frågor? Ingenstans i formuläret står det att man ska fylla i på särskilt sätt om barnet INTE haft besväret så![]()
Meh vad krångligt. Kanske enklast att ringa och fråga?
Snaaaark!Jag försökte det. Aktuell avdelning hade öppet måndag, onsdag och torsdag mellan 9-12![]()
Idag blir Frej 1 månad. Helt förundrad över hur mycket vi redan älskar den här lilla pojken och hur självklar han känns i våra liv ❤