zassoo
Trådstartare
Vi kör på söndag!Visst fasen, hon fyller ju nu
Okej, vänta till söndag. Jag vill föda barn på söndag. Bf vore kul att pricka in och jag är förhoppningsvis liiite piggare då. Plus att hunden löser sig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kör på söndag!Visst fasen, hon fyller ju nu
Okej, vänta till söndag. Jag vill föda barn på söndag. Bf vore kul att pricka in och jag är förhoppningsvis liiite piggare då. Plus att hunden löser sig![]()
Får man inte komma in på sin bokade tid kör man akuten mitt i natten istället.
Obs - skämt.
Men vaknade 03.30 och gick på toa. Magen fortsatt stenhård och jag insåg att jag fan inte kände henne igår.
Ringde koordination som först sa avvakta, men sen ändrade sig under samtalets gång.
Uppkopplad mwd ctg nu och hjärtat slår fint. Känner henne fortfarande inte dock, men hon kanske lagt sig annorlunda![]()
Blir det UL också?Alltså, magen stenhård som i en lång sammandragning. Inget annat
Läkaren ville kolla till henne också, så har suttit och väntat 1,5 timme nu. Vill bara hem och sova![]()
Blir det UL också?
Skönt att det ser bra ut, segt att behöva stanna men bra att de tar det på allvar! Hoppas du kan vila liteAllt ser bra ut utom att hon rör sig slött. Så ska stanna kvar till 9 för ny bedömning.
Eller ja, då går nästa läkare på. Så lär väl bli efter 9...
Maken tar gästrummet så jag har hela dubbelsängen för mig själv och behöver inte tänka på att jag stör eller smittar ner honom mer än nödvändigt![]()
Skönt att det ser bra ut, segt att behöva stanna men bra att de tar det på allvar! Hoppas du kan vila lite![]()
Åh nej, en hel dubbelsäng för sig själv, vad jobbigt!![]()
Vad bra att du litade på din magkänsla och åkte in! Håller alla tummarna för dig idagFortfarande dåligt med rörelser. Kommer hon inte igång blir det eventuellt igångsättning. Fest
Inte vad jag är sugen på idag![]()
Men vad bra att du åkte in!Fortfarande dåligt med rörelser. Kommer hon inte igång blir det eventuellt igångsättning. Fest
Håller tummarna för dig idagFortfarande dåligt med rörelser. Kommer hon inte igång blir det eventuellt igångsättning. Fest
Idag verkar det bli av, inskriven och väntar på läkare![]()
JaaIdag verkar det bli av, inskriven och väntar på läkare![]()